• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Plasti Dip Rubber Coatings

Zwart vind ik zelf nooit mooi, en had ook mn twijfels over wit op de kleur van mijn lak, maar het bevalt me eigenlijk wel:grinning:

Overigens is er maar een centimeter van het velgen-bed achter de spaken gespoten. De rest had ik afgeplakt.
 
Als je alles meespuit is het makkelijker cleanen denk ik maar een goede wax/coating doet ook wonderen.
Denk dat helemaal gewoon mooier en af zal staan en je "ziet" ietsje meer diepte en wat erachter zit ondanks je brede spaken hebt.
 
Mooi resultaat !

Zit er in je velg (originele kleur) iets van vuil op of heeft die velg daar (beginnende) last van "bloemkolen" :weetniet
 
Ik weet niet op welke foto je dat ziet? Maar ik denk dat het de loodjes van het uitbalanceren is wat je onder de tape ziet:)^
 
@bloemkolen : vanmiddag een velg gezien die er toch nog net iets meer last van had :D

2608022.jpg
 
Heb ik al gezien, waarschijnlijk een zelfgespoten ding, te snel plasti dip eroverheen geplakt of de blanke lak heeft slecht gehecht.
Overigens is het er met een fles thinner ook weer heel snel af.
Afgelopen weekend had een maat van me één velg verpruts. voordat het in zijn geheel droog was alles met thinner verwijderd.
 
Will not become brittle & crack in extreme temperatures.

Maar ik weet niet of je dit zou moeten willen, ziet er in meeste gevallen toch uit alsof ze vies zijn, en die dingen horen te glimmen :)_[]
 
Peet Neelen zei:
Zou je ook je uitlaatsierstukken kunnen dippen, of worden deze toch te warm voor de plastidip?

Peet

Spuiten kan maar is er niet voor bestemd, max belastings tempratuur van plasti dip is 200°F dat is rond de 93graden.
 
Ik vind plasti dip een erg leuk product om te zien door alle mogelijkheden. Alleen ik verbaas me over hun kleurenpalet.
Deze zijn erg apart en een normale zilver/grijs mist bijvoorbeeld.
 
In gallon verpakkingen hebben ze 14 kleuren, in spuitbussen 16 kleuren. Keuze zat toch lijkt mij?

Ik kan het zo gauw niet meer terug vinden, maar ik meen me te herinneren dat je de kleuren kon mengen. Dit gold dan niet voor de spuitbus versie.

Pin me er niet op vast, maar zo iets stond me bij.