Projectje naar aanleiding van een vraag van een forumlid zonder DAP(‘s)
Eerst een foto van de beginstaat. Plexiglas zonder beschermfolie met behoorlijke schade.
Dit label hoort ergens anders thuis :weetniet
Eerste plaat met DAP 500 en Mezzo op Oranje LC
Verdelen zoals gewoonlijk
Tussenresultaat
En een foto van het eerste (DAP 500) plaatje van de overgebleven schade
Dan de grote broer om te proberen, DAP 900 met Mezzo op Oranje LC
Beetje crappy foto, maar redelijk resultaat. Door de plaat heen gezien het zicht op de DAP 900.
De DAP 900 gaat op plexiglas een factor twee sneller dan de DAP 500.
Beurt aan de PRO 900, eveneens Mezzo op Oranje LC. Als het spreekwoordelijke mes en de boter.
Lichte schade is in no-time verdwenen. Grovere schade blijft een probleem, vooral om het oppervlak ook vlak te houden.
Voorschuren is dan de oplossing, behalve dit keer (zie onderaan)
Resultaatplaatje na PRO 900. Weer door de plaat heen gezien het zicht op de PRO 900.
Hele zwik ontvet met Bilt Hamber Surfex 1:50.
Elke zijde afgewerkt met een pass met de DAP 900 en Finale op een witte LC.
Daarna in de Mothers Powerplastic, DAP 900 met zwarte LC.
Met al mijn enthousiastme de platen al ingepakt in bubbelfolie en vergeten foto’s te nemen. :schaam
Resultaat was acceptabel maar niet optimaal, te diepe schade vraagt om langduriger aanpak.
Omdat de plaatjes nog op maat gemaakt moeten worden was optimaliseren niet handig.
Dus er komt nog een vervolg.
Hans
Eerst een foto van de beginstaat. Plexiglas zonder beschermfolie met behoorlijke schade.
Dit label hoort ergens anders thuis :weetniet
Eerste plaat met DAP 500 en Mezzo op Oranje LC
Verdelen zoals gewoonlijk
Tussenresultaat
En een foto van het eerste (DAP 500) plaatje van de overgebleven schade
Dan de grote broer om te proberen, DAP 900 met Mezzo op Oranje LC
Beetje crappy foto, maar redelijk resultaat. Door de plaat heen gezien het zicht op de DAP 900.
De DAP 900 gaat op plexiglas een factor twee sneller dan de DAP 500.
Beurt aan de PRO 900, eveneens Mezzo op Oranje LC. Als het spreekwoordelijke mes en de boter.
Lichte schade is in no-time verdwenen. Grovere schade blijft een probleem, vooral om het oppervlak ook vlak te houden.
Voorschuren is dan de oplossing, behalve dit keer (zie onderaan)
Resultaatplaatje na PRO 900. Weer door de plaat heen gezien het zicht op de PRO 900.
Hele zwik ontvet met Bilt Hamber Surfex 1:50.
Elke zijde afgewerkt met een pass met de DAP 900 en Finale op een witte LC.
Daarna in de Mothers Powerplastic, DAP 900 met zwarte LC.
Met al mijn enthousiastme de platen al ingepakt in bubbelfolie en vergeten foto’s te nemen. :schaam
Resultaat was acceptabel maar niet optimaal, te diepe schade vraagt om langduriger aanpak.
Omdat de plaatjes nog op maat gemaakt moeten worden was optimaliseren niet handig.
Dus er komt nog een vervolg.
Hans