• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poetsweer!

Geen last van gelukkig. Kan zelfs bijna binnen wassen
194519cf77f027f2fc1ee82e2d25a517.jpg
 
  • Leuk
Reactions: Dieter en StijnV
Ik kijk er naar uit om weer bezig te gaan. Helemaal na al de vogelpoep van de afgelopen weken.

Verstuurd vanaf mijn GT-I8260 met Tapatalk
 
Zondag staat het bij mij ingepland. Vanmiddag rij ik nog even langs de CC winkel :)
Enne... ik wil ook zo'n bunker!
 
Ik ga een poging doen om mijn rijstkoker af te polijsten. Weer gooide afgelopen weekend behoorlijk roet in het eten (of eigenlijk regen op de lak).
 
Ik heb komende week een weekje vrij genomen.. Ik denk dat ik daar eens fijn gebruik van ga maken om mijn cabrio klaar te maken voor de zomer.. Moet ook nog een navigatie ingebouwd en ik wil nog langs de leerlooijer om verf te halen voor stoelen en deurpaneel....
 
De golf wordt morgen zwz gedaan (was van plan deze vandaag te doen maar door het slechte weer maar uit gesteld)
 
Ik heb de bolide net nog ff snel gewassen...
Aangezien ik morgenochtend op de stoep sta bij CC voor de clinic van Gyeon en mede-forumleden ontmoet...
"You never get a second chance for the first impression"
 
morgen ga ik ook met de audi aan de slag
wordt alleen een trekhaak monteren en misschien een beginnetje maken met me lederen bekleding eens goed aan te pakken nog niet aan toe gekomen en anders zondag
 
Ik moet nog even kijken of ik vanavond aan wassen toekom.. Anders maar met een niet gewassen auto naar carclean (schaam ik me wel rot..)
 
Geen last van gelukkig. Kan zelfs bijna binnen wassen
Bekijk bijlage 81567
Ow, wat een ruimte zeg! jij bent echt een gelukzak met zo'n grote ruimte.
Ik wou dat ik er ook zone grote ruimte had. Vraag me achtereen wel af wat ik moet gaan doen als ik al mn detail spullen bijeen heb. Op straat zie ik het eerlijk gezegd niet zitten met al dat komantaars van de geburen van ben je der nog altijd aan bezig, Schuur de lak er niet af he enz. Na een tijd is dat niet meer grappig.

Zou er ook zulke plaatsen te huur zijn voor een paar dagen?

Zijn der ook detailers die met zulke probleem kampen?

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk