• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Polish w. Sealant volgende week toppen met EX-P, Natty's of toch Red Mist?

Nici

Detailing addict
8 aug 2009
301
62
Omdat het al wat laat op het seizoen is, maar ik zondag toch niet veel tijd had, heb ik de auto alleen even snel met de hand met wat Polish with Sealant van Poorboys gedaan. Ik heb vooraf niet gekleid dus de voorbereiding was niet geweldig. Maar er zit in elk geval al "wat nieuwe bescherming" op.

Nu wil ik als het weer het toelaat er volgend weekend nog een laag "van iets" overheen doen. Ik heb zowel EX-P als Natty's (wit) staan. Welke zou de beste keus zijn? Normaal zou ik voor EX-P gaan maar de ondergrond is natuurlijk niet geweldig (ook niet naar weer een week rondrijden haha). Dodo Juice Red Mist heb ik ook nog staan, maar daarvan is de standtijd in theorie altijd al minder lang dan van EX-P of Natty's toch?

Heb de Natty's al een jaartje staan maar nog niet gebruikt. Is het witte residu op trims (heb er niet zoveel dus wil ze misschien niet afplakken) nog makkelijk weg te krijgen met Spray & Wipe?
 
Witte residu wegsprayen met Eraser

Natty's is een kers op de taart zogezegd en alle beetjes helpen uit ervaring nu op eigen auto.
Bij mij na polijst is er EXP, blackhole & Natty's overheen gegaan (alles machinaal)

misschien heb je er niks aan misschien wel, succes!
Komen vast meer tips :)^
 
Nog meer tips? Wil eigenlijk weten wat (in theorie) het langst zou houden op dze "minimaal voorbereide" ondergrond?