• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poorboys Geuren.

Bernard

Detailing rookie
23 jul 2009
9
0
Hallo,

Zojuist m`n eerste bestelling van Carclean.com binnengekregen. En natuurlijk gelijk mn huidige auto gewassen (Aixam 500-4 Brommobiel reed ik dus in en gaat nu de verkoop in, als ik m`n rijbewijs heb.) met de NXT van megs. En even gauw het dak van de auto gedaan met de natty wax. Prachtig gewoon wat een glans. En dan geeneens de rest van de stappen ondernomen.

En natuurlijk al wat geroken aan de lekkere geuren van de Natty wax en de SSR1. Wat sommige mensen al eens zeiden op dit forum. En juist toen ik ruikte aan de ssr1 zag ik weer 3 vervelende vliegen op het dak van de auto zitten. Met dat ik dat zag dacht ik aan het volgende:

Komen door al die fruitige en zoete geuren niet heel erg veel vliegen op de lak af?

Gevolg: Meer vliegenpoep, waar wij z`n hekel aan hebben.
Oorzaak: raad maar Niet zo moeilijk lijkt me.:ja

Wat is help hier het beste tegen? om zo weinig mogelijk vliegen te lokken?

Het is zomaar een gedachte die ik hierneerzet en ik ben benieuwd hoe jullie hierover denken.

Misschien sla ik de plank volledig mis!
Groet,
 
Met de SSR heb ik dat nog niet gemerkt.

Wel met de Dodo Juice Rubbish Boys Juiced Edition. Dit lokt steeds allemaal van die fruitvliegjes. Kan ik een uur na het waxen alweer met een detailer spray langs om al die vliegjes er af te vegen ]-0
 
^ Wat hij zegt.. Een gele auto is daarvoor een drama, je bent nog niet eens klaar, of het zit vol vliegen ]-0 .

En dat ze niet op de geuren afkomen, leek me bij mezelf al duidelijk. Toen ik toendertijd met Meg's Step 1/2/3 bezig was (die verschrikkelijk roken vond ik), kwamen ze er nog evengoed op af! ;)
 
Ok bedankt voor de reacties. Aan de kleur geel had ik niet aan gedacht, maar zo wordt je weer wat wijzer.:D
 
Die geuren van PB zijn toch geweldig :)
SSR2.5 is misschien kauwgom, maar ik vind de Natural Look Dressing echt Frangipane-geur.
Zelf nog geen vliegen-aanval meegemaakt trouwens ,^^