• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poorboy's World

Komt voorlopig niet, we zitten sowieso te twijfelen of iemand er wel op zit te wachten.
 
Na een jaar verschillende testen te doen met detailers en shampoo's ben ik vandaag tot de vaststelling gekomen dat de PB SS&S en daarna de Spray and Gloss de ideale combinatie is voor mijn Blackpearl Passat, amai zo blinken, dit heb ik nog met geen andere combinatie gezien, enkel de BTBM met daarna de Spray and Gloss heb ik nog niet geprobeerd maar denk niet dat deze er nog over heen kan. Dit even ter info hé :D
 
Om met TR een goede opbouw te maken, hoe vaak adviseren jullie dan om het aan te brengen? Dus niet te vaak waardoor ie gaat druipen, en niet te weinig. Precies ertussenin.

Of luidt het antwoord: 'dat hangt van je kunststof af, zelf proberen en kijken wat goed gaat' :-"
 
Belangrijkste vind ik is dat de ondergrond goed schoon en vooral droog is
Omdat het intrekt gaat het er dan ook om dat de porieen droog zijn, zonnetje helpt

Op zacht rubber doe ik het er redelijk dik op en dan uitwrijven voordat het droog begint te worden
Dat kan zomaar een uur duren

Op hard kunststof doe ik het wat dunner en wrijf ik het na een kleine pauze uit
Dan kan je een paar uur later wel beoordelen of er nog wat bij moet

Als de Poorboys TrimRestorer niet lekker werkt, dan de BlackWOW proberen
 
Ik wil even hier de loftrompet opsteken voor Poorboy's Natural Look. Ik was al heel lang fan van dit goedje, maar nu heeft het mij EN een niet-detailende vriend zeer hard verbaasd!
Die vriend heeft een 1964 DS, waarvan het dashboard droog was. Zo erg zelfs dat het was gaan krimpen wat ook rimpelsporen gaf. Hoeken zaten er niet meer mooi op en het moest in de toekomst maar een keer vervangen. Vorig jaar voor de winterstalling het dashboard meerdere malen behandeld met Natural Look. Het bleef er maar in trekken..

Dit jaar de DS uit de winterstalling en tot onze stomme verbazing voelt het kunststof niet alleen weer perfect zacht, nee alle rimpels, kreukels en lelijke hoeken zijn volledig glad getrokken en zien er weer als nieuw uit!!

Ik weet dat het goed spul is, maar dit had ik niet verwacht...
 
Echt geweldig spul de Natural Look! Jammer dat je geen voor en na foto's hebt Xsara Coupe. Ik heb het dashboard tijdens de restauratie van de quattro met APC schoongemaakt, en vervolgens 5 lagen NL aangebracht. Zoog echt veel product in het begin. Werd echt weer als nieuw, maatje van mij dacht dat we een nieuw dashboard hadden gekocht.
 
Toch maar aanschaffen die Natural Look bij de volgende bestelling. Zat er al aan te denken om iets voor het interieur te kopen om deze weer op te frissen. ,^^
 
Ik heb deze besteld: Poorboys World Professional Polish 2
Als toevoeging op mijn normale Pro Polish, om kleine krasjes beter te kunnen verwijderen.
Wat is de beste pad om deze te gebruiken?
Geel/Oranje/Wit?
En tot slot finishen met Pro Polish 1 op wit?
 
Paulus de Boskabouter zei:
Echt geweldig spul de Natural Look! Jammer dat je geen voor en na foto's hebt Xsara Coupe. Ik heb het dashboard tijdens de restauratie van de quattro met APC schoongemaakt, en vervolgens 5 lagen NL aangebracht. Zoog echt veel product in het begin. Werd echt weer als nieuw, maatje van mij dacht dat we een nieuw dashboard hadden gekocht.

Jammer genoeg inderdaad geen foto's... Ik was zelf mijn voorraad poetsspullen aan het inpakken in kratten voor de winterstalling hier op zolder. Terwijl ik bezig was vroeg die vriend waar die zijn dash mee kon doen. Flesje natural look in zijn handen gedrukt en zelf verder gegaan. Het dashboard was toch al afgeschreven en eerlijk gezegd had ik dit resultaat ook niet verwacht...

Dit jaar kwam die uit de stalling en kwam die naar me toe: wat er nu toch is gebeurd!!
 
Iemand een idee (waarsch Tim ;) ) of dat deze set ooit in het assortiment van CC gaat komen?

Poorboy’s World Dark Paint Perfection Sample Kit

Deze bevat;

-Poorboy's World Super Slick & Suds Concentrated Car Wash
-Poorboy's World Professional Polish
-Poorboy's World Black Hole Show Glaze
-Poorboy's World EX-P Pure Sealant


Niet dat ik CC met nog méér producten wil opzadelen of dat ze er té weinig hebben maar vind dit een leuke sample kit voor donkere wagens...:cool:

Grtjes

Stephan