• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Poorboy's World

Is ie inmiddels al helemaal uitverkocht in de reserveringen? ;)
Ik ben wel benieuwd naar een 50/50 vergelijking met de andere Natty's, bijv de Blue, die ik zelf gebruik. Is er echt een duidelijk verschil, of zit hem meer in de kleur, de exclusiviteit of de geur?
 
Super, heb hem ook even ge-pre-orderd. Maar een keer met de post want heb geen tijd om em op te halen :confused:
Ben erg benieuwd naar deze wax! Hopelijk bijt ie de Dodo niet, hehe.
 
Heb net ff wat vv. voor de Meg's spullen besteld... ja ff goed testen :)

Dit trouwens
SSR 1
SSR 2
SSR 3
Black Hole
White Diamond
Natural Look Dressing...

Ben weer benieuwd :heart_eyes:
 
...:auw ik was mijn potje aardbeienwax meteen kwijt zodra ik de deksel er af had gehaald...is het halve kantoor doorgegaan 8o ...heb m gelukkig ongeschonden terug... :ja

website van Carclean.com natuurlijk wel doorgegeven, maar de meesten hebben een lease bak die ze door de krasstraat rijden (maar sommigen hebben een cabrio, dus wie weet).
 
Zo, nu ben ik bijna compleet :D

edit foto komt eraan ;)
edit: nu met foto (Tim, dank voor de magneet+bold N bright :party:

IMG_0879.jpg

En ik heb ook nog de wheel sealant... :party: (was ik ff vergeten:)_[]
 
Zo vanav. ff de Black hole geprobeerd... werkt goed zeg!! de meeste miniatuur krasjes zijn weg :)

Ga dit weekeinde eens kijken hoe het op de hele auto is ;)
 
Euhh... heb ik nog niet in de collectie zitten :schaam dus heb hem maar afgewerkt met jetseal 109 (Chemical Guys) + laagje M16 ;)

(geen idee of de combo goed is maar t glimt wel :D )
 
Jetseal ken ik nog niet uit ervaring, maar de blurb klinkt goed iig.

EX-P werkt ook erg mooi over Black Hole. :ja
 
De 'blurb' is het verhaaltje wat bij een product staat... (of achterop een boek) ;)

Heb dat eens gelezen over de Jetseal, en vond het veelbelovend klinken. Hoe vind jij 'm in de praktijk?
 
Ja echt een geweldig product :)

Zeer makkelijk op de brengen, en nog makkelijker af te vegen (bijna vergelijkbaar met lime-prime)
En een mooie glans.. :cool: