• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Prijzen DAP

Remko.me

Detailing rookie
1 nov 2010
192
0
Ik vraag me af waarom het pakket duurder is dan dat je alles 'apart' koopt. Wellicht heeft het met de introductie te maken, maar gewoon ter info of dit wel klopt... of ik zie iets over het hoofd.


Pakket 1:

100739 Monello - SmartPads CCS 5.5 inch Orange Light Cutting Pad € 8,98 € 8,98
100740 Monello - SmartPads CCS 5.5 inch White Polishing Pad € 8,98 € 8,98
101575 Monello - Raffini Mezzo Polish - 500ml - Cut 3.5/5 Gloss 3/5 € 18,49 € 18,49
102220 Polishing Power - DAP500 V2 Mini Starterspakket
(zwarte pad en Monello Finale zit in starterspakket)

totaalprijs 151,46 euro


Pakket 2:

Polishing Power - DAP500 Raffini Starterskit - Lite Edition
De DAP500 V2 D/A Polijstmachine
Monello 5.5" Smart CCS Orange light cutting pad - Voor het aanpakken van swirls en lichte krasjes met Raffini Mezzo
Monello 5.5" Smart CCS White polishing pad - Voor het aanpakken van lichte swirls, of om het polijsten met oranje na te bewerken met Raffini Mezzo
Monello 5.5" Smart CCS Black finishing pad - Om de laatste finish te geven aan de lak met bijvoorbeeld een finishing polish of een glaze
Monello Raffini Mezzo - Polijstmiddel geschikt om te gebruiken met de oranje en/of de witte pad
Monello Raffini Finale - Polijstmiddel geschikt om te gebruiken met de groene pad

totaalprijs 159 euro
 
Niet doen....er zijn vele ergere dingen in de wereld.

(Maar het blijft wel qlote)
 
Uhmm ja..

Zeg als we het dan toch over de DAP hebben...

WAXEN jullie ook met de DAP? Ik bedoel, dan niet uit het potje neem ik aan.. ;)
 
Ik wax inderdaad met de dap, zelfs de collinite 915. Ik haal wat uit de pot met een lepeltje en smeer dit op m'n pad. Met de hand verdeel ik dit verder over die pad.
Je kan zo een erg dunne laag wax aanbrengen die mooi verdeeld wordt over je lak.
Uitbuffen doe ik met de hand.
 
Aaah goed dat ik dit draadje gevonden heb.
Heb zojuist een mailtje naar CC gedaan met de vraag of het mogelijk is een DAP900 los te bestellen. Ik wil graag upgraden, van de DAP500 naar de DAP900, maar het is nogal onzin zo'n combi pakket te bestellen, ondat ik eigenlijk alles al heb.
Nu de reactie even afwachten
 
@Tim: bedankt, voelt als een blond moment.
Maarre als ik via de shop kijk en dan Deze link kan ik nergens een losse DAP vinden.
Vandaar mijn vraag, excuses