• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

PrimalDetail

DonButtie

Detailing chief
28 jun 2013
345
88
35
Hee

Ik kom online nu het merk PrimalDetail tegen.
hebben een gorilla als logo en ziet er wel leuk uit en hebben ook een flink beginnend assortiment.

Het is wat ik begreep een nieuw merk in de detail wereld en komt uit Engeland.

Weet niet of er al mensen ervring er mee hebben door misschien samples of iets anders
er iets al over gehoord hebben op een ander forum
 
daar was ik inmiddels ook al een beetje achter.

zullen ze niet gewoon hetzelfde product maar dan naar hun smaak aangepast in bulk aankopen en dan in hun schuur bottelen.
ben benieuwd met wat dit te vergelijken word en of dat wel de moeite waard om het ergens mee te vergelijken
heb het idee dat het beetje de kant van autofinesse op gaat
 
Gisteren is dit merk officieel gelanceerd zag ik op social media van hun voorbij komen.
Dus echt een nieuw merk, verpakking ziet er leuk uit maar voor de rest heb ik er nog geen resultaten van gezien.
Alleen maar dat je iets moest liken van hun en dan kon je gratis samples winnen.

Zou als nieuw merk juist pronken met beading en sheeting en andere resultaten
maar goed dat ben ik zo pakt iedereen het anders aan
ben benieuwd hoe lang dit stand gaat houden want er zijn nu wel zoveel merken in de detail wereld
dat het moeilijk word je zelf te onderscheiden en hoofd boven water te houden