• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Protect All

Marius

Detailing addict
28 okt 2010
84
58
38
Iemand ervaring met de producten van protect all?
Parkeer me gisteren aan een shopping center en komt daar direct iemand naar mij voor uitleg te geven over zijn product.
Begint al meteen op men velg te spuiten en af te nemen (uiteraard was deze direct proper door het goed te onderhouden van mij).

Hierna wou hij met zelfde microvezel het product testen op mijn leren zeten, toen heb ik hem wel eventjes moeten tegenhouden :d.

Was een all-in product, goed voor velgen, lak, lederen zetels, interieur, rubbers,...


Zoals iedereen waarschijnlijk hier heb ik er mijn twijfels bij :)
 
waren dat sprayflessen met roze inhoud ?
die mannen ben ik ook al eens tegengekomen , met dit is uw auto direct glad zij die man
zeg ik tegen de man, als je mijn auto er gladder mee kan maken dan ie is koop ik een ganse pallet :-b
de man heel fier met mij mee naar de auto , toen kreeg hij de auto in het oog en je zag zijn gezicht van:) naar 8-o veranderen
had ik de man natuurlijk niet vermeld dat ik details doe :D

dat kan niks zijn een product voor alles :-&
grtz johan
 
Begon dat figuur gelijk en zonder te vragen aan je velgen?
Ik denk dat hij daar bij de meeste forumgangers hier niet echt de kans voor had gekregen.
 
Soepergrover zei:
Begon dat figuur gelijk en zonder te vragen aan je velgen?
Ik denk dat hij daar bij de meeste forumgangers hier niet echt de kans voor had gekregen.
Denk ik ook niet had hem een kaartje van Carclean gegeven:D
 
Soepergrover zei:
Ik denk dat hij daar bij de meeste forumgangers hier niet echt de kans voor had gekregen.

Inderdaad. Ik had niet voor de gevolgen ingestaan denk ik. Ik had em die sprayfles in zn kont gerost als ie zonder te vragen zomaar aan m'n auto gaat lopen frotten }:)w
 
Idd roze fles.

Mijn velgen waren echt smerig voor de moment, dus daar mocht hij van mij aan beginnen :-D
Voor de rest wa em wou voordien moest ik hem schoon tegen houden
 
Marius zei:
Idd roze fles.

Mijn velgen waren echt smerig voor de moment, dus daar mocht hij van mij aan beginnen :-D
Voor de rest wa em wou voordien moest ik hem schoon tegen houden

zo een zag ik ook eens almere staan!
kam ook al op me af!

leuke praatje maar een alle in one product Klinkt leuk*
maar kan nooit beter zijn dan een door snee quick detailer

zeker niet voor rubbers :S wie zegt dat het spul over 4 jaar rubber gezond houdt?
end e lak ook ECHt berschermd!

geef mij maar krat vol spullen en uuren boenen en vegen :party:
dedicated products for the win!! and long lasting :)^

maar goed zo ben ik en ben ene pietje precies xD
 
ja dan ken ik hem , en er zijn toch best wel veel mensen die er met hun beide voeten intrappen .
daar waar ik hem zag vlogen die flessen gewoon de deur uit , heb hem even in het oog gehouden .
had op het laatste medelijde met de mensen die dit kochten en dan met een oude vod over de auto lagen te schuren :-&
grtz johan
 
Idd ja... eerst met al een gebruikte vod op velgen, en dan dacht em die vod nog is te gebruiken voor het leer ook... :-"

Em wou me toch korting geven omdat ik zelf nog zoveel spullen thuis had staan :p

Maar uiteraard niet aangenomen ;)
 
Soepergrover zei:
Begon dat figuur gelijk en zonder te vragen aan je velgen?
Ik denk dat hij daar bij de meeste forumgangers hier niet echt de kans voor had gekregen.

Daar dacht ik ook gelijk aan tijdens het lezen van de eerste post.
Als iemand ongevraagd met allerlei spul op m'n auto begint te spuiten, dan stop ik die fles in een gaatje waar de zon nooit schijnt }:)w
 
Volgens mij kwam een kennis van mij hier ook onlangs mee aankloppen. Onder t mom: Hey dennis, jij bent toch altijd zo lang bezig met je auto poetsen.. Ik heb nu toch iets...

Heb m maar eventjes haarfijn uitgelegt waarom ik zo lang bezig ben met de auto :p En dat dat toch echt gewoon een keuze is!

Maar goed, als iemand zo naar mij zou komen zou ie toch een zware aan me hebben :p hou niet zo van zwendelaars! Ik zeg altijd, als t zo goed is? waarom ligt t dan niet in iedere speciaal zaak??? Dan zijn zo sowieso vaak al stil (of je krijgt t antwoord dat t net nieuw is)

Maar goed, wie niet waagt, wie niet wint!
 
Ben die ook al eens tegengekomen. Hij ging eens mijn velg schoonmaken. Ik heb hem direct gezegd dat ik geen intresse daar in had. Hij direct zo van ja dat duurt maar 1 minuutje. Ik zag mijn vrouw zo al kijken en ze zei direct tegen hem, ik zou dat maar niet doen, ik ken mijn man, hij gaat het niet graag hebben dat je aan zijn auto komt ;)