• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Raam coating zonder klapperende wissers

Meebooh

Detailing trainee
31 jul 2023
43
27
Ik had met gyeon view enorm last van klapperende wissers. Alles geprobeerd. Wissers behandelen met coating, andere wissers. Coating er nu afgehaald.

Welle coating kan ik gebruiken waarbij de wissers niet gaan klapperen?
 
Soft99 Glaco zit nu op de ramen van onze auto's en geen geklapper wel een lichte waas tijdens wissen maar dat hoeft gelukkig niet veel.
Hiervoor altijd Nanolex gebruikt en ook geen geklapper.
 
Ik heb over enkele weken dan eindelijk tijd ( en durf vooral zeker) om een sealant van merk dat ik niet mag vernoemen (maar ook niet gekend bij velen hier vermoed ik) op de voor en achterruit te plaatsen. Geen gestuiter, werkt prima. Enige opmerking die ik heb, ik heb een waas op voorruit. En waar ik de ene zijde gedaan had en dan de andere heb ik ergens een stuks dat ofwel niet behandeld is ofwel overlapt. Nu achteraf bekeken spijt dat ik dat nog niet véél vroeger heb toegepast op mijn wagen. Denk zelf nu de nieuwe ramen van de woning ermee te gaan behandelen na de winter :yum

Nu ik er aan denk, heb ook nog een Nanolex glass set liggen.
 
Laatst bewerkt:
  • Verdrietig
Reactions: Quantoxx
Ik ben ook fan van Nanolex. Alleen i.c.m bosch ruitenwisserbladen had ik ook gestuiter.
Nu valeo. En dat is echt 100x beter.
Dat zal waarschijnlijk in de combinatie met Nanolex zitten, ik hoor/lees regelmatig ervaringen met Valeo dat ze juist een stukje minder functioneren dan Bosch (meestal Aerotwin), zelf ook op een Seat Valeo ruitenwissers gehad en was er niet heel enthousiast over.
 
Hier ook geen Valeo fan door behaalde resultaten in het verleden, net wel nieuwe Bosch wissers op mijn werkbus na 60.000km. Heerlijk stil en streeploos.
 
Zal dan ook wel aan de ruit liggen.
Altijd geklapper en ellende gehad met Bosch. Nu heerlijk stil! Zelfs met Clearvue erop. Dat was altijd het ergste...
 
  • Leuk
Reactions: Altos