• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Raised from the D**D

Reinder

Detailing rookie
19 mei 2008
176
0
Hallo allemaal en Tim :-"

Tja ik ben alweer een jaar of 2,5 niet meer actief geweest op dit forum. En als ik eerlijk ben ook niet zo actief bezig geweest met 'detailen': ik had zelfs een abonnement op Mr. Carwash.

De reden is tweeledig: enerzijds geen cabrio met stoffen dak meer en anderzijds ben ik samen een zakenpartner een adviesbureau gestart in de Infrastructurele Bouw. Geheel contra-conjunctureel en het is dan ook crisis al 2,5: crisisdruk met continu weken 40-60uur. Maar sinds we met personeel flink zijn gaan meerderen, ben ik aan het minderen :)

In 2009 was ik aanwezig met mijn BMW 320d en BMW Z4 3.0iS. De Z4 is redelijk snel weer verkocht: we draaiden zoveel kilometers. Een 120d High Exec kwam ervoor terug en het de ritten naar de wasstraat begonnen.

De 320d is vervolgens vervangen door een bloedmooie (al zeg ik zelf) 330dA High Executive. Wat een koppelmonster... En de 120d is inmiddels weer vervangen door een Mini Cooper S Cabrio.
Zoals ik in het andere topic heb laten weten heb ik een nieuwe (F30) 328i high executive gekocht. En nu eens zwart unilak genomen (geen metallic). Dus wordt het tijd voor de Wetlook :)

Gisteren in tijden weer met de hand gewassen (nog niet de binnenkant...)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom terug! :)

Is het niet "raised from the Dead" i.p.v. Death? ;)
 
Welkom terug.
En ja ik ken de verhalen van vrouwen auto, ik heb nu een A1 S-edition en ook daar zeggen ze vrouwen auto tegen( dus ook niet waar)

Maar euh mooie wagens en zeker de mini cabrio.
 
Paulus de Boskabouter zei:
Mijn vrouw rijd in een A1 :-b
Ik rijd erin en vrouw heeft hem op naam lol
En toch ben ik er zeer blij mee en de funfactor is hoger dan mijn vorige audi's op de 5pitter cabrio na die ik had.