• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

rare vegen

B B

Detailing addict
30 aug 2011
29
50
53
]hallo ik zit met een probleem ik heb vorige week de auto gepolijst en een wax laag aangebracht maar nu vandaag de auto gewassen en gedroogd en tot mijn schrik allemaal vegen waar ik ben geweest met de wasmit heeft iemand een idee wat dat kan zijn of wat je er aan kan doen alvast bedankt een beetje laat maar nu een foto gemaakt ik hoor wel alvast bedankt
 
Inderdaad, en was de auto al goed droog? Als het vochtig is krijg je na het drogen ook nog wel eens rare vegen. Dat is wel als het is opgedroogd.
 
Hoeft ook niet vandaag gelijk, maak maar eens een foto ervan.
 
Heb ik ook gehad na wassen met Meguiar’s Ultimate Wash & Wax maar kunnen
nog andere oorzaken zijn ook natuurlijk.
 
ja ik heb ook de meguars nxt shampoo en de ultimate quik detailer gebruikt zou het daar aan liggen anders zou ik het niet weten
 
toyota;308621 zei:
]hallo ik zit met een probleem .............. tot mijn schrik allemaal vegen waar ik ben geweest met de wasmit heeft iemand een idee wat dat kan zijn

Laat ons vooral de foto's afwachten en niet hopen voor de TS dat de washandschoen voorzien was van vuil oid dat er inplakte tijdens het wassen van de wagen...
 
hallo

Heb ook last van rare vlekken en ze zijn zeer harnekkig
(korte) stappenplan:
infoamen met magifoam1/6 met 1/10 apc van chemical guys
wassen met 2 emmer systeem met smartwax shampoo
drogen met droogdoek
afwerken met extreme synthetic detailer van chemical guys

wat kan dit zijn en ze zijn zeer moeilijk af te krijgen, zat zowel op de lak als op de ruiten

thx

2cpdkxz.jpg

1zmnk0p.jpg

99ie6e.jpg
 
Lijken toch een soort kalkvlekken te zijn. Probeer eenseen cleaner zoals Pro. polish van Poorboys World of een licht polijstmiddel.
 
ah ok bedankt, kalk is het niet: we hebben hier redelijk zacht water en een ontkalker
en krijg ik dit bij een volgende wasbeurt gewoon weg met wassen?

grtz