• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Reacties] De Carclean.com nieuwbouw

Ons kantoor komt op de middelste laag (de eerste rij vierkante ramen en het onderste deel van het grote raam), daarboven komt nog een kantoorlaag, maar die is voor iemand anders.

Op de benedenverdieping komt dan de showroom/afhaalbalie. Het kantoor steekt daar dan een stuk bovenuit. Die waterplas komt er trouwens ook, dan hebben we een mooi uitzicht op de molens en de schaapjes meuh

vooraanzicht.jpg
 
Vreemd, wil ik een foto maken van de nieuwbouwlocatie van Carclean, komt ineens een gekke bouwvakker in beeld staan...

Afb012.jpg


Was gezellig Tim, en een goede indruk gekregen hoe mooi het gaat worden! :party:
 
Ik ben gisteren even wezen kijken op de nieuwbouwlokatie om alvast de route verkennen voor volgend jaar.
Nee, geintje, ik was toevallig in de buurt van Rotterdam en het was lekker weer om een stukkie te rijden.
Ik moet zeggen dat het nog lastig te vinden is als je het exacte adres niet weet. Ik stond eerst aan de verkeerde kant van de doorgaande weg te kijken.
Er is nu nog niet veel spannends te zien, maar ik ben benieuwd als het gebouw straks af is.
Als de deuren eenmaal geopend zijn op de nieuwe lokatie, kom ik zeker nog eens aan.
 
35 meter breed en 15 meter diep, totaal 525 vierkante meter. Daarop komt de kantoorlaag nog van 220 vierkante meter. Nu hebben we 65m2 magazijn + 65m2 kantoor en een hele boel ruimte bij Informatique, waarvoor we mijn broer zeer dankbaar zijn. :ja
 
Dan is het inderdaad een grote stap vooruit. Nu maar hopen dat het snel vooruit blijft gaan, wanneer plannen jullie in het nieuwe gebouw te kunnen?
 
Voor de kerst is het pand klaar, maar dat is casco, en dat houdt in dat er binnenin echt niets zit (behalve een trap) dus ook geen waterleidingen, geen elektra etc.

Het is zeker een stap vooruit, maar met de plannen hebben we dit ook echt wel nodig. Marineclean.nl en Motorclean.nl zullen ook de nodige ruimte nodig gaan hebben. :ja
 
Misschien een beroep doen op alle bouwvakkers, electriciens ed voor de afbouw:D

oh; en vrachtwagenchauffeurs niet te vergeten voor het verhuizen van de inboedel ed:-"