• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

[Reacties] De Carclean.com nieuwbouw

:grinning: Ziet er goed uit hoor, en ruimte voor een showauto? Een fiat 500 in racetrim heeft niet veel ruimte nodig hoor.
Dus eind november hebben we een feestje?x-] :eek:)
 
Ik zag net de laatste update; met het plaatsen van de buitenwanden heeft het pand wel heel erg vorm gekregen! 8-())

Het wordt steeds spannender! :ja
 
Dat gaat inderdaad hard.
Ik ben vorige week nog even wezen kijken toen zat er nog niet zo heel veel beplating op.
In het echie vind ik het toch wat groter dan op de foto's.
 
Ben er ook ff langs gereden ziet er echt super uit, wat een ruimte in vergelijking met wat er nu aanwezig is!
 
Excuus, ik was een beetje druk met de GLS functionaliteit 8d Ik heb nog een paar foto's op m'n camera, die zal ik er straks wel even bijzetten.
 
Voor de sloop werkzaamheden bieden Peter Jansen en ik zei de gek ons wel aan,we hebben hier in de keuken reeds ervaring op gedaan.:D
 
Ziet er al goed uit allemaal, alleen jullie zitten er nog niet in en nu al weer muren slopen :no