• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Review C.Pro C.Quartz - Fog Fight Kit - 100ml, maar met een GROTE maar...

Ik weet niet welke 2e van bovenste je bedoeld, maar ik zie alleen hoge verzendkosten ...
 
heb in beide auto's een pingi, werkt als een trein.
wel optijd even in de magnetron. heb ze gekocht bij de lokale hubo.
 
Vanmorgen de kans gehad om wat foto's te maken.

Zoals eerder gezegd heb ik nog een poging ondernomen om het product aan te brengen, hetzij vele malen minder.

Op de foto's is duidelijk te zien, met name in de linkerbovenhoek / deels gezichtsveld, dat ik waarschijnlijk het product niet of minder goed heb aangebracht aangezien dat gedeelte alsnog beslaat.
De rest van de ramen beslaan niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag heb ik het ook heel dun aangebracht.
Allereerst op de achterruit en de zijramen.

Ook hier blijft er een waas achter...
Bij het 'uitpoetsen' is de waas weg, maar keert bijna met dezelfde snelheid weer terug....

Of het werkt?
Morgenochtend zal ik het wel weten ;)
 
Geef mij dan maar zo'n Pingi ipv dit product...
Ook al is de waas langs binnen niet te zien, het zou me toch heel erg storen dat het langs buiten wel te zien is...
 
Het is geen fijn product. Maar het werkt wel.
Mijn ramen zijn iedere keer weer spekvet, ook al heb ik het verschillende keren weer uitgepoetst.

Ik heb er een doekje IPA overheen gehaald en ga eens voor zo'n Pingi op pad.
 
Die Pingi doet wel redelijk wonderen. Tot op heden geen last meer van beslagen ramen. :)