• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Review : ClearKote Red Moose Machine Glaze

John74

Detailing addict
28 apr 2009
536
65
49
Even een afslag genomen naar Glazeland. In deze review wil ik toch de ervaring delen
van de ClearKote Red Moose Machine Glaze. Het product is iets dikker als de Poorboys blackhole en de geur is:p. Het aan brengen kun je machinaal of met de hand. In dit geval heb ik gekozen om het aan te brengen met de Carclean.com Hi-Tech Foam Applicator.:)^
Natuurlijk is de paneel zoals gebruikelijk weer voorbereid.(wassen,kleien en polishen).
Een paar druppels op de pad en aanbrengen die Cote.:-b
DSC_0044.jpg

Even wachten en een swipe maken.:-"
En nu maar uitbuffen met de Eurow Shag Weave Microfibre Towel .:heart_eyes:
DSC_0047.jpg
.
Het resultaat is er niet minder om8d .
DSC_0048.jpg
De verwerking is een :grinning: tje. Het uitbuffen gaat ook vanzelf:zzz: . De diepgang van de kleur op de lak lijkt donkerder te zijn maar is gelijk te houden met de poorboys blackhole. Maar dit product is ook ook andere lak kleuren te gebruiken.:)^

+

-de verwerking is goed
-de fillers zijn ook duidelijk aanwezig
- lak word er shiny van

_

-kan ik niet echt vinden:grinning:
-moeilijker in Nederland te krijgen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor alweer de goede review! Dit is één van die producten die ook nog mijn interesse heeft, ben zelf geen black hole fan, daarom dat ik eens een andere glaze zou willen proberen.
 
Allereerst, duidelijke review met leuke foto's!
Je bent wel op dreef hè ;)

rodders zei:
Bedankt voor alweer de goede review! Dit is één van die producten die ook nog mijn interesse heeft, ben zelf geen black hole fan, daarom dat ik eens een andere glaze zou willen proberen.
Als je hem eens wilt proberen kan ik hem wel meenemen naar Budel volgende week?
 
Ik zie er bijvoorbeeld op men eigen lak geen verschil in, een verschil dat ik na lime prime lite wel zie...
Daarom dat ik een andere glaze wil gaan proberen. Een glaze alla red moose machine glaze.
 
Even iets anders, ik pas je posts elke keer aan, want je plaatst die pics steeds verkeerd. Voor het plaatje zet je ook de IMG code en dat resulteert in het kruisje. Geen idee hoe je het voorelkaar krijgt, maar het is niet goed. :no
 
@chost10: goeie review! Wil het zelf ook nog een keer proberen, alleen eerst even door mijn eigen voorraad heenwerken.

Overigens, als je zoekt op "clearkote nederland" vind je wel adressen waar je het kunt kopen :)
 
Arfman: dat er een Nederlandse importeur is kwam ik inderdaad ook achter, net nadat mijn pakketje uit het buitenland er was
:|~*

Vanilla vs Red lijkt mij ook wel aardig om te zien inderdaad. Wat ik er van begrepen heb is dat de Red echt een glaze is, wel met de nodige fillers, en de Vanilla meer richting de SRP gaat. Dus heel klein beetje cut, glaze met fillers en een lichte bescherming.