• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Review: CyberClean Car edition

Looks good ,thanks voor de review Dennis ! Ik zal moeten investeren in een potje flubber :ja
 
goku3 zei:
heb ik allaaaang gebruikt, was bij de blokker in de hebbedingetjes hoek. ruikt ook lekker fris. alleen na 2 a 3 keer gebruikt te hebben in een vieze auto is de werking op. maar verder wel een leuk dingetje;)

Je zou een keer of 10 a 15 je auto moeten kunnen doen, tenminste met een potje. Je hebt ook kleinere zakjes. En je hebt grote potten van 500 gram en 1 kilo 8-())

Heb jij bij Blokker de Car-Edition gekocht dan? (Dus de groene)?
 
ik heb deze ook bij de blokker gekocht, niet de car edition maar op de verpakking staan alleen maar plaatjes van een auto interieur
 
Bedrijfen als Blokker V&D , Makro enz enz kopen zo verschrikkelijk groot in dat ze wel een super prijs krijgen

Maar ziet er goed uit en ik ga er ook eentje bij CC bestellen zodra mogelijk :)
 
Jeroen zei:
Misschien kon de blokker wel een hoe noem je dat ook alweer. Heel zo'n partij in een grote container, waarbij je dan zo, 40% korting kan krijgen :) En dat daarom de prijs zo laag is :roll
kwantumkorting bedoel je volgens mij :)
 
Als er zo gestund wordt met de spullen dan moeten wij ons afvragen of het wel zin heeft om de boel in het assortiment op te nemen. Ik heb de vraag bij de fabrikant uitgezet.
 
Zaterdagmiddag 16.55h: snel naar de Blokker voor mierengif. Bij de ingang staan de dames al ongeduldig te trappelen om naar huis te gaan.'Meneer, we zijn gesloten'. Dus? Het is tenslotte nog maar 5 voor 5, niet uur. Dan werk je maar 2 minuten extra, gaat er door mijn hoofd. ik heb gewoon mierengif nodig. Om snel van me af te zijn wijst een van de dames waar ik moet zijn. (zo, deze 9-5 frustratie moeste even uit. ik kan daar zo slecht tegen. Als je baas je salaris betaalt.... :)_[] ) Snel naar binnen en terloop zie ik Cyber Clean staan. Uiteraard gelijk meegenomen en vanavond geprobeerd.

Ik moet zeggen: het werkt makkelijk om lastige plaatsen. Ongemerkt ging eingen het hele interieur door op zoek naar hoekjes en plekjes omdat het zo gemakkelijk gaat. Ik had eerder vanmiddag het interieur al aangevallen met Natural Look, dus veel stof etc was al weg. Maar ik vind het een handig product, voor weinig geld (€2,99 bij de Blokker). Voor de luchtjesfetishisten: het rijkt een beetje naar 'zoete' tandpasta.:)
 
Ik was vanmiddag ook even in de Blokker voor wat opbergboxen die in de reclame waren om mijn poetsspulletjes in op te bergen. Ik heb meteen geinformeerd naar de Cyber Clean. Ik zei dat ze in een blauw potje zaten, maar die waren er niet meer volgens de verkoopster. Ik heb hem nu in een zakje (zo'n ouderwets kauwgomzakje die je weer af kunt sluiten, 75 gram. Ze kosten hier (Drenthe) €2,49 per stuk. Ik heb er 2 meegenomen om te proberen. Er zit een kleurenpatroon bij dat je kan vergelijken wanneer je het spul moet weggooien. Ik ben benieuwd.
 
Ik denk dat de meeste mensen toch 2 stukken nemen. Ik weet niet hoe lang je erme kan doen, maar zoiets kan je in de auto leggen en af en toe ff 'afnemen'. Mensen die 2 auto's hebben zullen toch per auto een stuk kopen. Het is niet duur en het werkt goed hoor ik om mij heen.

Misschien kan je ze van mij kopen ;) dan struin ik de Blokkers hier in de buurt wel af. De Blokker hier in de omgeving had er nog een stuk of 30 a 40 liggen. Ook zijn ze in het geel verkrijgbaar zag ik (ze lagen alleen in een ander deel van de winkel). Deze was voor telefoons, afstandsedieningen etc). Ik denk dat die zachter is omdat het fijnere apparaten zijn.