• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Review Dodo Juice Double Wax in drievoud

Hans, waarschijnlijk komt dat door de grote concentratie siliconen in de Red Mist, deze verdoezelen de kracht van de carnauba in de Double...........

allebei niet verkeerd.............:heart_eyes:
 
Dat zijn mooie druppels Hans! Heb mijn wagen ingepland staan begin april. Zal dan ook de DD Double Wax aanbrengen.
 
De Double wax doet het m.i. prima.
Niet dat ik veel waarde hecht aan een standtijd van meer dan twee maanden
Als het geen test was had ik er wel weer een nieuw laagje opgedaan :confused:
Voor het leuk zou er eigenlijk nog een auto bij moeten hebben :schaam

Hans
 
haha echte detailers houden langer dan 3 maanden niet waxxen niet vol nee :D

tsja hans, je werkt er zelf hard voor toch!
 
Vanmiddag alleen even afgespoeld zodat het zand eraf was.
Geen shampoo gebruikt en de auto niet aangeraakt.
Geimproviseerd met de Brinkmann in het donker krijg je nu dit ...
Beading is aan het afnemen. Wassen wordt niet eerder dan volgende week :confused:

Hans
 
Ziet er vele malen beter uit als de mijne momenteel :schaam


Werkplaats staat vol en de andere ruimtes kan ik niet fatsoenlijk werken ... zucht ik zal hem voor de lente maar eens flink aanpakken
 
Ik weet zeker dat je het gaat lukken Sjoerd !

Om niet met regelgeving 4 in aanraking te komen: je hebt nu wel een goed voorbeeld a la RedCat als houvast
 
Wat? Met die ruimte bij jullie thuis, Sjoerd?

@RedCat: binnenkort toch maar eens dat sampletje van je gaan gebruiken op de Focus.
Kijken of ik daar ook zo'n mooi resultaat mee krijg op 'grijzige' lak als op die rode van jou.
 
Elk nadeel heeft zijn voordeel.
Na twee dagen koorts op zoek naar een licht klusje, liefst buiten met het goede weer van vanmiddag.

Dus de Jaguar afgespoeld en met een sopje van SuperSnowFoam gewassen.
Weer afgespoeld en wat foto's gemaakt van de beading op dat moment.
Lijkt mij wel aardig ten opzichte van die op een bekende Audi :)_[]

16feb11a.jpg


Nog een

16feb11c.jpg


Bijna drie (buitenslapend) maanden is toch wel voldoende bewijs voor kwaliteit.
Ter afsluiting van deze test de Jaguar maar beloond met een laagje Dodo Juice RedMist
Daarna nog even uitgezogen en hij kan er weer een tijdje tegen.

Hans
 
Een applausje voor jezelf hans...vindt het knap hoor als wax,detailer om je auto 3 maanden ongeroerd te laten:party:
 
Niet het effect van de Dodo Juice Double Wax, maar toch maar hier laten zien ...

Beading van Dodo Juice Red Mist tijdens een lichte sneeuwbui terwijl het alweer dooit.

Hans
 
Donderdag even de Toyota RAV van de buren gewassen en gekleid.
Hij maakt weinig kilometers, maar staat wel buiten op de oprit. kennelijk een harde lak want bijna geen swirls te zien
Omdat het donderdag steeds regende maar voor het gemak geeindigd met Glansprotector shampoo

Vandaag afgenomen met Poorboys Spray & Wipe en een groene PB Mega towel
Daarna de beide Double waxen opgebracht met een Dodo Juice fingermitt :heart_eyes: uurtje of twee ertussen.
Beide keren afgenomen met een suede MF towel. Luchtvochtigheid was erg hoog maar gaf geen problemen.
Vroeger nam ik steeds dikke doeken om af te nemen en te buffen. De suede is eigenlijk heel goed bevallen.

Foto geeft niet veel dudelijkheid, het weer betrok en het was een soort mistig.
Het wachten is op de beadingshots, "laat het onweer maar komen".

"one to go" ;)

Hans

PS Banden moeten nog ...

edit; Beading foto 11/9 toegevoegd
 
Vandaag heb ik toevallig dat sampletje DoubleWax soft van je (nogmaals dank daarvoor) over Dodo Juice Hard Candy gebruikt.
Het aanbrengen gaat zo lekker omdat het een erg zachte wax is en het zo lekker 'smeert'. De Ibrido glijdt ook zo lekker.
De Focus blinkt nu weer als een schallebijter.