• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Review : Pinnacle XMT Polishing Pad Cleaner + Conditioner

John74

Detailing addict
28 apr 2009
536
65
49
Toch een keer om te proberen heb ik deze gekocht om te testen. Om deze uitvoerig te testen heb ik een paneel al gewassen en gekleid met Mothers zachte klei. Omdat er een lichte marring is ontstaan ga ik het polijsten met SSR1 van Poorboys.
DSC_0035.jpg

Alvorens te gaan polijsten benevel je de pad licht met de conditioner. Deze zorgd ervoor dat je langer kan door werken en minder gaat stoffen.
DSC_0036.jpg

Even wat polish op de pad en gaan met die banaan:-b
DSC_0037.jpg

Wat me wel opvalt dat je langer kunt doorwerken met de conditioner. De pad blijft ook langer klammig.:)^
DSC_0038.jpg

Het is tijd om de pad te cleanen met Pinnacle XMT Polishing Pad Cleaner . De pad licht benevelen en even in laten trekken( een paar sec.). Het cleanen zal met de hand ook wel gaan maar ik heb gekozen om met de Universal Pad Cleaner aan de gang te gaan.
DSC_0039.jpg
DSC_0040.jpg

En zie hier een schone pad:heart_eyes:
DSC_0042.jpg


+ punten

Beide producten doen wat ze moeten doen.

- punten

Er zijn producten die je al thuis heb staan waar je al mee aan de slag kunt.
APC als een cleaner en detailspray als een conditioner.
 
thnx voor de revieuw. Heb de producten ook staan. Tsja,.voor bevochtigen zou je bijvoorbeeld ook spray and wipe kunnen gebruiken...en om te reinigen apc
 
Thnx voor de review!

Zoals inderdaad al eerder geconcludeerd, er zijn gewoon andere producten die ongeveer hetzelfde werken, maar de werking van deze producten is dus zeker niet slecht te noemen.. :cool: