• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Rikky zijn Integra en Puch

Welkom! Erg mooie Honda!

Wie weet er trouwens nou niet dat de metropool Overloon in Brabant ligt ipv in Limburg? Tssss... :D
(kom zelf oorspronkelijk uit Ysselsteyn-city btw, vandaar... :)_[]

Enneeehh, we zijn hier gek op after-piccies!
grtzzz,





meuh
 
Update:

Vandaag nog een bestelling gedaan (helaas niet bij Carclean)

-Boot organiser
-Carpet & interieur cleaner
-Natural shine vinyl/rubber protectant (omdat ik niet kapot ben van Mothers)
-NXT glass cleaner
-NXT quick wax
-Applicator Pad (Soft Foam) 2x
-Scratch X 2.0

Alles van Meguiar's

Ook meteen een update van hoe de auto er bij staat voor zaterdag.
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Ja hij is behoorlijk vies... En zal zo blijven tot zaterdag en dan mag hij hard gaan glimmen,^^
 
Je bent de spoiler onderweg verloren. 8-())
Ik vind de Honda met spoiler mooier, hij heeft nu een kaal kontje.
 
Zeg het niet gauw: maar met spoiler zag hij er strakker uit! En je sideskirts zijn ook weg op de laatste pic. Of heb je deze verwijderd voor de detail?
 
rimave zei:
Je bent de spoiler onderweg verloren. 8-())
Ik vind de Honda met spoiler mooier, hij heeft nu een kaal kontje.

Ik vind dit er persoonlijk niet uit zien ik schaam me gewoon in me ITR:D


Paulus de Boskabouter zei:
Zeg het niet gauw: maar met spoiler zag hij er strakker uit! En je sideskirts zijn ook weg op de laatste pic. Of heb je deze verwijderd voor de detail?

Ja de hele lijn mis nu... Sideskirts en moldings (hoekjes op de achterbumper) zijn weg ja... Deze zijn weg zodat ik zaterdag ook achter de sideskirts en moldings kan polijsten,^^

Kan iemand me even uitleggen hoe het te werk gaat van begin tot eind en wat ik allemaal moet doen:schaam
 
Helemaal vergeten ik kan hier ook mijn brommer neer zetten want deze poets ik natuurlijk ook..

Hij is compleet gepoedercoat dus lekker hard
Puch z-one (z-ero)

motorisch:

cilinder: 65polini.
inlaat: 4klepper membraam
caburateur 19mm dell
koppeling: custom.
krukas: rito vollewangen.
uitlaat: simonini. (tijdelijk leo vince)

optisch:

kleuren:

blauw
- frame.
- voorvork.
- spatbord voor/achter.
- standaard.
- zadel.

geel
- velgen.
- spiralen v/d schokbrekers.
- cockpit kapje.
- zadel.

matzwart
- blokje
- remhendels
- cilinder

cockpitkapje: strak gemaakt.
zadel: met echt leer bekleed.
verchromen: ontstekingskapje, koppelingskapje, kettingkast, m-stuur, bussen om voorvork, kentekenplaat houder, boutjes en moeren.
gepolijst: cilinder, inlaat, caburateur.

foto's

optisch:

- frame
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

motorisch:

- cilinder
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]


- blok
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]



Eind foto's
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Detail foto's

afwerking kabels,
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

zadel,

Hoofdjes schuin :mrgreen:
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
hoofdjes mogen weer recht :w00t:
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

voetsteunen,
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

remspanners,
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

goud regina clipje,
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Licht 3V,
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Aanloophendeltje+remhevel (aangepaste orgineel z-one rem/aanloop hendel)
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Snelgas+remhevel
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Kort ventiel,
[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]


Er moeten nog paar kleine dingen aan gebeuren, valse lucht verhelpen, achterwiel vast draaien, afstellen,
polijst werk, rubbers om de voorvork, voorvork werkend krijgen, km teller plaatsen, cilinder matzwart spuiten.
Dus ik ben nog wel paar uurtjes zoet.

Ik moet vandaag naar het ziekenhuis voor controle waar ik meteen te horen krijg ofdat ik mag brommer rijden.

Laat maar een reactie achter,

Groetjes,
 
Puch is een smaak... You like it or hate it;)

Een DC2 ja een EDM model JDM model heeft recht hoekige koplampen... (Japanners vonden de ronden lampen in 1998 te extreem dus kwam er het model met de rechthoekige lampen)

Orginele gegevens:
Dit is een 1.8 4 cilinder 16klepper vtec met 190 pk 178 NM-koppel.
0 naar 100 in 6,9 seconden
Vtec komt in op 5800 rpm voor de vtec is het een snelle 1.8
Begrenzer komt in op 8700 rpm.
max snelheid ligt op 233 km/u

Mijn gegevens
1.8 4 cilinder 16 klepper vtec met 187 pk en 169 NM-koppel. (dit komt omdat hij is afgesteld voor een andere uitlaat en luchtfilter en deze komen er weer op en moet dan 222 pk met 201 NM-koppel scoren)
0 naar 100 nu in 6,7 seconden (andere uitlaat en luchtfilter 6,1)
Vtec orgineel
begrenzer orgineel
Max snelheid nooit gemeten (niet nodig)

Ik win nu makkelijk van een Audi TT 2.0 turbo 1100 kilo (ik rij dan met de 187 pk en 169 NM-koppel) ik win dit puur omdat ik op toeren rij en de Audi op koppel (laat mij bij.v geen boot uit het water trekken want ik ga dan zelf te water:D terwijl die Audi dit stationair nog bijna doet... )
 
praat niet te snel over cijfers alsjeblieft..

35 pk door enkel uitlaat en luchtfilter, dat wil ik eerst zien!

en 0.6 seconden sneller, vergeet niet dat dat HEEL veel sneller is

blijft een toffe wagen, maar gooi niet teveel met cijfers, en absoluut niet teveel met 0-100 tijden e.d.

wel weinig koppel trouwens, ben benieuwd wat zoiets doet in tussen acceleraties.
gezien mijn familie wagen al op 300nm ofzo zit
 
Ik snap je reactie 100% maar ik heb de rollerbank gegevens van 2 weken terug thuis liggen getest afgesteld op Spoon N1 uitlaat + Spoon luchtfilter zonder deze modificatie's behaalde ik 187 pk en met deze modificatie's 222 pk...

Zoals ik al zei hij is afgesteld voor iets anders dus hij loopt daarom op dit moment slechter.

De mijne heeft voordat hij afgesteld werd voor de modificatie's ook meer pk's gehad als 200 puur omdat hij perfect is bij gehouden en ingereden... (Dit is zoals vele zeggen 1 van de betere ITR's van NL) Ik ken ook alle vorige eigennaren als vrienden en niet als bekende.

Edit: kwa afstelling houd dus in dat de ECU (computer) en de inlaat er op afgesteld is.

Maar ik moet er wel bij zeggen dan het van 0 naar 100 niet gemeten is tot 100 maar tot ongeveer 90 omdat de 2de versnelling maar gaat tot ongeveer 90... waardoor je veel tijd verlies krijgt om naar de 100 te komen
 
dan ben jij wel iemand die hier bewijs van heeft

9 van de 10 mensen die "denken" dikke winsten e.d. te halen.. maar maken dit niet waar!

er was iemand hier op het forum geloof ik, die had wel een hele speciale, met gele stoelen
 
Al gevonden, ik ken hem en geloof mij wat hij roept is meestal toch wel waar...


Puch is al klaar loopt 103 km/u met de Simonini met de Leo vince 75 km/u maar ik denk dat ik de 100 km per jaar al niet haal want hij staat alleen op meetings en shows...
 
had het niet over hem, maar in het algemeen.. je kent de k&n kits wel (up to 25hp increase!!) mensen die dat echt geloven, en die dingen op hun 1.1 schroeven!

ik ken hem niet..
wel heb ik foto, uit zijn stel je voor topique

374148000.jpg

374146048.jpg


heb ook geen verstand van honda's.. wil ook ook niet hebben.
zie liever turbo's