• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Sanne's collectie

limeprime lite heeft geen korrel, gewone limeprime wel..

de limeprime lite is een cleaner / glaze, met een chemische cleaner.

de limeprime (gewone) is een cleaner / glaze met een mechanische cleaner, en met de gewone limeprime kan je zelfs nog dat laatste stapje correctie krijgen..

en nee, geen wax erover.. dat schiet toch niet op..
op de motorkap kon ik niet eens een doek meer leggen (gleedt eraf!!) dus een wax gaat helemaal niet werken vrees ik..

gewoon dappen met monello
daarna zwart+limeprime lite
daarna rood+deep gloss sealant.

wachten tot hij afgenomen kan worden, en daarna een 12 uur laten staan (mag niet in aanraking komen met vocht)
 
Volgens mij gaat Wolfgang Deep Gloss Sealant binnenkort door Sanne besteld worden:weetniet

Zoals ik al eerder aangaf staat een bezoekje aan dr Dap garant voor gezelligheid.
 
Ben ook benieuwd naar de gezelligheid bij Dr Dap dan, klopt inderdaad dat je dat al eerder aangaf, haha. :party:
 
Nog even een vraagje:
Zijn er nog dingen/spullen die volgens jullie echt niet mogen ontbreken in de collectie?
Volgende week mijn laatste verjaardagscentjes (van nov) ook maar eens uitgeven bij Carclean.... :-"
 
Het is makkelijker om de lijst in je openingspost de lijst bij te houden dat is makkelijker om te zien of er nog iets mist ;)
 
Wolfgang banden gel: klik Een tik duuder als de rest, maar zijn meerprijs is het waard. Goedje is ook heel erg zuinig in gebruik.

En die kun je aanbrengen met deze: klik

Groet, Peter
 
Deze week nieuw in mijn collectie...

Dodo Juice - Sour Power Shampoo
Dodo Juice - Mister Pink Interior Detailing Mitt
Dodo Juice - Wash, Rinse & Wheels Stickers
Dodo Juice - Straight Eight Panel Pot Kit
Dodo Juice - Lime Prime Lite
Dodo Juice - Supernatural Detailing Clay
Dodo Juice - Mellow Yellow Wheel Cleaner Spray :)kado )
CSF - Delirium Drying Towel
LC - Dressing Applicator
Meguiar's - Ultimate Washmitt
Mothers Wax - Tire Brush
Poorboys - 2x Mega Plush
Poorboys - Leather Stuff
Poorboys - Microfiber Applicator
Wolfgang - Deep Gloss Paint Sealant
Wolfgang - Black Diamond Tire Gel
Carclean.com - 3x Hi-Tech dressing applicator (waarvan 1:kado )
Carclean.com - Interieurborstel paardenhaar

:party: :schaam