• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Scania achterbumper

ik heb niets met vrachtwagens maar dit is wel erg gaaf :)^ , betrap mijzelf erop dat ik onderweg naar elke vrachtwagenbumper kijk ...
 
Spatlap vandaag opgehaald en gemonteerd
IMG_2386.jpg

Ik ben bang dat ik de letters wat te groot vind :(
 
ik vind het erg dik staan, maakt het helemaal af, letters zijn groot, maar als je ze kleiner maakt dan vallen niet meer genoeg op ben ik bang..
 
Je hebt misschien gelijk Rogier maar 75% lijkt me dan weer wat klein.
Misschien maar even er aan wennen en dan zo laten.
 
Ach maakt niet uit, hij is alweer verkocht!

Dit was het plaatje wat ik had aangeleverd en zoiets zou het worden.
Dat is dus niet gelukt en ze gaan het in orde maken voor me
images-4.jpg

Staat een stuk beter toch?
 
Ja, nu met het vergelijk is inderdaad een wat kleinere letter mooier.
(en die twee V8 logo's erbij maakt het helemaal af)
 
Nog even een nieuw ontwerp voor de spatlap gemaakt.

Ik kreeg de onderste 2 ontwerpen op de mail van de fabrikant en die waren niet goed (verkeerd logo, letters te hoog)
Bovenste is het voorbeeldplaatje en die daaronder van de spatlap die dus mislukt was
Spatlappen.jpg

Zelf dus maar even gedaan en zo moet het!!!
vergelijkspatlap.jpg

Het is nog even afwachten of het technisch mogelijk is voor hun om zo'n brede witte streep op de onderkant te maken, maar ik zou niet weten waarom dat niet zo lukken.

Vanmiddag is er ook even een filmpje gemaakt van mijn prachtige V8 geluid :heart_eyes:
 
Supergeluid zo'n Scania V8:heart_eyes:
Ik ging als 14-jarige al met m'n oom mee in een Scania 141 V8 (Schavemaker Transport) naar Spanje en Portugal (eind jaren 70,begin jaren 80). Later ook een Scania 142 V8, en een Volvo F16. Maar de Scania V8 motoren maken echt het mooiste geluid. Vroeger had je ook wel de V10 blokken van Mercedes, maar die maakten meer herrie, dan dat ze presteerden. Bovendien wil je als chauffeur niet gezien worden in een Neckermann, toch?:D
 
Jammer dat mijn filmpje niet zo heel perfect gelukt is, deze geeft een beter idee hoe het klinkt