• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Schaevertje

Schaevertje

Detailing rookie
12 mrt 2011
14
0
Hallo,
ik ben nieuw hier op het forum. Nu ja, nieuw, ik heb hier al dikwijls topics gelezen, en al wat besteld van de website, maar heb nu besloten om me te registreren.
Ik woon in Kessel (België), ben 20 jaar en heb een voorliefde voor wagens uit de jaren '70 en '80.
Als dagelijks gebruik heb ik een Ford Taunus uit 1981. Deze heb ik bijna 2 jaar in mijn bezit. Er zit nog wat werk aan, en moet binnenkort ook eens een detail beurt krijgen uiteraard. Maar rijd erg leuk.
o86zgx.jpg





En dan heb ik als 2de nog maar pas een Ford Granada uit 1979 gekocht. Deze moet eerst nog gekeurd worden, dan kan ik er de baan mee op. En zal dan achteraf ook een deftige lakbehandeling krijgen.
b9927b.jpg
 
Welkom,

Leuk om de oudjes in ere te houden, al zit er aan de witte wel wat meer werk ...
Niets mooiers, als je daar van houdt :heart_eyes:

Hans
 
Bedankt allemaal :)

Ja de witte heeft een beetje meer werk aan de carrosserie. De voorspatborden heb ik nieuwe van liggen, maar die moeten nog in kleur gespoten worden.
Is die Smurf dezelfde als op het Taunus m club forum? Dan zal die mijn Taunus wel al eens hebben gezien.

Oja, en heb de foto's verkleint ;)
 
Joepie!!!:party: :party: :party:

Smurf wordt hier vrolijk van:D :cool: Steeds meer Fordliefhebbers te vinden hier:heart_eyes:

Enja Schaevertje , ik ben ook die van de TMCN;) :party: