• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Seat Altea

Ika Mc Evil

Detailing rookie
14 jul 2013
35
0
51
Mijn garage wordt niet alleen door mij gebruikt om mijn Corolla te poetsen, maar ook door twee Seat vrienden die hun auto's klaarmaken voor de VAG shows. Nu waren vorige week mijn ouders vanuit Drenthe overgekomen om een weekje bij mij in Brabant te logeren en een van de heren heeft hun Seat eens grondig onder handen genomen. "ja maar met de spullen van de Action krijg ik de auto ook wel schoon" bracht mijn vader nog in. Hoofdschuddend hoorden wij het aan. Hij de buitenkant en ik de binnenkant aangepakt. Buitenkant met Wash en Wax van Meguiars na het schoonspuiten en daarna gekleid en in de was gezet, detailertje erover en blinken maar. Binnenkant met de dashboard restorer. Daarna de ramen even goed gepoetst met de Meguiars en toen zag de auto eruit of hij de showroom in kon. Pa en ma zijn overtuigd... de spullen van de Action zijn het toch net niet :-D

DSC_0849.jpg
 
Ik ken ook genoeg van die mensen die goedkope spullen gebruiken of merken dat vroeger in hun tijd de bom waren en toch als ik dan mijn spullen laat zien en hoe ik een auto was en poets zeggen ze ook van ik denk dat ik met mijn ouwe spullen er niet meer kom.
Mooie auto ook.
 
De Seat staat er mooi bij.
Ik gebruikte eerst ook action MF doeken, maar je merkt het verschil wel hoor. Als je het echt goed wilt doen, heb je ook goede spullen nodig.
 
Hier is inmiddels ook de overstap gemaakt naar andere doeken inderdaad. Begonnen met doeken van de action, maar deze zijn langzaam vervangen door Meguiars doeken en applicators. Dank Jeffrey en PM :)