• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Shampoo/Foam * pH-neutraal/veilig vs. Agressiever

Nou 3 emmers is mooi zat hoor ;)

als het water is de spoel emmer vies word dan spoel ik hem om en vul hem op nieuw... Moet zeggen dat dit weinig gebeurd... M'n auto krijgt d'r kans niet om vies te worden en ik foam de auto altijd.

ik heb wel in beide een gritguard... Alleen niet in mijn velgen emmer! Anders past de wheelwoolie er niet in...:-D
 
Misschien overdrijf ik ook een beetje :-D

En Quantoxx, ik draai mijn mitt meestal wat vaker om, afhankelijk van hoe vies de auto is. Op jouw motorkap zou ik 'm twee of drie keer uitspoelen. Ik zit even snel te rekenen, en als ik een auto was spoel ik mijn mitt een keer of 25-30 uit.

Ik heb trouwens ook geen Grit Guard in mijn velgenemmer. Die wordt toch nooit vies omdat ik mijn wheel woolies/velgenmitt/kwastjes altijd goed uitspoel voordat ik ze weer terug in de emmer doe.