• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Sonax polijstmiddelen

Omdat de warmte de oliën van een polijstmiddelen verdampen. Beter dan een ontvetter dat doet. Wekt ook bijzonder goed bij vogelpoep vlekken die je dacht dat je ze eruit had gepolijst.
Even de lamp erop en het komt weer terug. Pas na een aantal keer polijsten komt de vlek (nauwelijks) niet meer terug.
 
Het minder stoffen argument bij deze producten spreekt me wel aan, mijn monello spullen zijn bijna op, is dit wel een goeie om eens te proberen dan?
 
We zijn nu inmiddels wat verder en ik kan je vertellen dat dit zeker een aanrader is, met de ex 04/06 op een groene pad op mijn PAW900 ben ik zeer tevreden over de resultaten. Behalve op de hiervoor genoemde Volvo lakken, die zijn gewoon te hard voor een fatsoenlijk resultaat met 1 stap. Maar op de andere lakken die ik heb bewerkt is het een mooi product, verwacht geen wonderen, het is ten slotte maar 1 stap die je uitvoert. Maar voor een licht beschadigde lak door was krassen is het geweldig! En het stofvrij werken is voor mij ook een fijne bijkomstigheid!