• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Sticker op je auto.

romeodelta

Detailing rookie
6 mei 2009
81
7
Vandaag deze sticker op de auto geplakt, ik zag deze bij de Summer Detail Day op een Mini. Vond hem wel grappig.

handwash_zps2e606486.jpg
 
Even op Google kijken, krijg je meerdere opties ,^^ vind hem zelf ook erg
Gaaf!:ja

Alleen zou ik hem denk ik eerder op een raam plakken...
 
Commerciële links mogen niet volgens mij maar als je op google: sticker hand wash only invoert krijg je bijna 2.200.000 hits
 
Ik vind jouw sticker wel echt gaaf haha! Ik was ook altijd met de hand dus zelfs de tekst is iets voor mij :p. Ik kan alleen om een of andere reden geen soortgelijke site vinden, ik heb daarom maar besloten de sticker zelf te maken online voor wie nog opzoek is naar een auto sticker ik zou als ik jou was gewoon kijken op Raamstickers Maken en er eentje zelf maken.


Is misschien iets meer werk maar nu weet ik wel zeker dat ik mijn sticker niet terug ga zien op andere auto's.
 
Op mijn 206 zitten een aantal ClubFrance stickers, maar die zat eerst helemaal bestickerd met een rally livery.

Als er op de DS stickers komen is het iig enkel op de ramen. Eentje van de ID/DS club Nederland, eentje van ClubFrance en eventueel (maar daar twijfel ik nog over) een "liever gelast dan geleased" sticker.
Zoiezo twijfel ik nog heel erg of er wel stickers op de DS komen...