• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day 2012

Status
Niet open voor verdere reacties.
Soepergrover zei:
..en de juiste nickname onthouden.

Ik weet zeker dat me dat niet gaat lukken, ik ben al slecht in namen maar als iedereen dan ook nogeens een nickname heeft dan is dat dubbelop moeilijk voor mij.
(Overigens Joost: Tim en Bert ken ik wel, dat levert dan weer geen problemen op)

Heerlijk weer vanmorgen jongens en meisjes, we gaan er een geweldige dag van maken.
 
Wij ook, maar dan voor het dansoptreden van de dochters.
Ik zal pas later verschijnen helaas, maar komen doe ik.
 
Dat is al mooi op tijd Nicknameless! Dacht dat ik er vroeg bij was om 7.00u.. Zal zo eens vertrekken over een kwartiertje! Tot straks mensen!
 
Helaas door ziekte moet ik mij afmelden.. heb het tot het laatst uitgesteld, maar de griep heeft het van min gewonnen.. fijne dag allemaal ! :)^
 
@ BlackPassat,

Heb 'm op de foto staan.
Wel een subtiel shirtje van Patrick.
 
Was weer een erg leuke en leerzame dag!



142daac9.jpg





Hier heb ik wat foto's van vandaag gezet.


File bij Breda, dus weer achteraan staan. Dat vond ik niet zo erg, maar ik was bang dat ik te laat was met mijn bestelling. Maar Tim & Co deden een 3e kassa open en dus begon het goed te lopen.

Er was namelijk voldoende voorraad van Monello producten behalve 1 daarvan:
Maar toch, ik was op tijd....... Nummer 18/ 20 ......:heart_eyes:



78429d84.jpg


c94832c3.jpg
 
Ik was er helaas maar heel even 11:00 tot 13:30 omdat ik een telefoontje kreeg dat een dierbare kennis is overleden :s

Het was allemaal erg goed geregeld door carclean en heb een hoop mooie aanwinsten kunnen toevoegen aan mijn collectie.

Goochelaar was ook echt goed je snapt er niets van.......
 
Gecondoleerd Ferry sterkte de komende tijd!

Was een geslaagde dag en ik heb mooi mijn collectie kunnen uitbreiden met een aantal Auto Finesse producten :heart_eyes:
Goed geregeld Tim&Co
 
@McShine, ik heb 15/20 en was de allereerste vandaag.
Oh nee, was nog iemand voor 11-en die een aantal dozen 8o PB luchtverfrissers mee nam. Maar klokslag 11 uur was ik aan de beurt.
 
Na veel haasten toch nog de SDD kunnen bezoeken. Moest natuurlijk eerst naar de dansdemonstratie van mijn dochters. Was super gaaf.

Mooi dat het weer mee heeft gewerkt aan de fantastische SDD. De auto’s stonden er prachtig bij en ook de bezoekers waren volgens mij in opperbeste stemming. En wat zagen de Best Of Shine auto’s er prachtig uit zeg! Genieten gewoon!

T-Shirt van Nicknameless was inderdaad grappig om te zien. Dapper ook.

Helaas door de verplichtingen te laat voor alle aanbiedingen. Zijn toch een soort van cadeautjes.
En omdat we vanavond nog een verjaardag hebben en morgen ook weer eentje, zitten we hier midden in de cadeautjes en ben ik wel in de stemming voor een cadeautje voor mijzelf.
Vanavond eens surfen welke partij mij mag gaan verwennen.
 
en wat stond er op dat shirt van Nicknameless???

:grinning: want iedereen praat erover maar we zien niks
 
wernerbr42 zei:
Ik heb 9/20 deze kon ik niet laten schieten


Nee, zo was er nog meer vandaag, schitterende acties!!!


Hopelijk houdt Tim nog 1 Mother's wheelbrush achter, want ...........8-o


Maar goed, waarschijnlijk kwam ie in tijdnood door een bepaalde dag te moeten organiseren....:rules
 
Status
Niet open voor verdere reacties.