• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Detail Day 2013

Voor de Best of Shine was het een kwestie van Out of the Box denken. De jurering is met plezier door Johan, Cees en Dennis J. gedaan en ik stond achter hun conclusie.

En hiermee wil ik de discussie over de Best of Shine competitie afsluiten.
 
MK-US slik

mooi verwoodt VENT en geen dank je kent me....doe het uit passie voor het koken-de hobby peppers kweken
 
SjefkeNL: Met het paardenstaartje

@Cordoba: Heb idd vergeten om het Skittles werpen te vermelden ( geen idee hoe dit zo is gekomen ), het stukje B.O.S. is bewust overgeslagen daar dit al wat meer is besproken.
Het Mr Skittles³ werpen was idd een leuke toevoeging, gaat enerzijds nergens over maar anderzijds is best wel leuk om de iedereen zijn stinkende best te doen om heer en meester van de wind te worden ....
viel toch niet mee om een lichtgewicht zo dicht mogelijk bij de opblaas versie te plekken .... woeeeiiiii en weer viel die arme donder 6 meter naar rechts hahaha
De verwarring tussen Adrie en Dennis over de naam op de sticker: niet van te voren bedacht maar het gaf wel weer ruimte om nog een klein rondje te maken om de strijd tussen 2 werpers de doen. ( hoe leuk kan je het krijgen )

Het is in elk geval een 'kleine' opsomming van hetgeen ik heb meegemaakt en zodoende kunnen hen die er helaas niet bij konden zijn toch nog een stukje 'praatje bij het plaatje' krijgen.
Kan het nog wel langer maken door bv Dennis te bedanken ( bij dezen ) door de stand van Nanolex gedeeltelijk voor zijn conto te nemen als ervaringsdeskundige en fan maar vond al een aardig lang verhaal.

De discussie over wie er gewonnen heeft op de B.O.S. : vind al een hele prestatie van allemaal om de durf te hebben op zich op te geven, je zet jezelf en de auto toch in de spotlight ! Wat dat betreft verdienen ze allemaal al een prijs !
 
Hoorde van James aka Auto Finesse dat PJ 3 weken niet tegen hun had gepraat omdat de doggie skittle3 had "beheaded"hahahaahah

Laat je je wel een beetje kennen mijn ideerofl
 
van deze superdag nog even wat foto's
DSC_0724.jpg


DSC_0719.jpg


DSC_0721.jpg


DSC_0725.jpg


Groetjes Coolcar
 
Leuke foto's al!
En ik lees net 13% meer business dan vorig jaar SSD top! ;)


(mooie classic 911 carrera ook trouwens!)
 
Mooie foto's en verhalen, hopelijk mogen er nog vele volgen van allebei! Ziet er uit alsof het een geslaagde dag was. Hopelijk kan ik er volgend jaar ook bij zijn.

@Mk-us: dank voor je zeer uitgebreide verhaal, en complimenten voor de mooie verwoording.
 
@yorick: graag gedaan ! Heb in een notendop mijn dag te verwoorden voor hen die er niet bij konden zijn en om tevens mijn lof uit te spreken voor alle medewerkers die hun stinkende best hebben gedaan om voor ons een geweldige dag te creëren.
We zien met z'n allen dat het jaar na jaar weer groter groeit en er steeds meer bedrijven van over de landsgrenzen komen om hun spullen te promoten.
Ik wil ook iedereen bedanken voor het mooie fotomateriaal; mocht er nog meer zijn .... schroom niet want zitten echt hele mooie foto's tussen !
 
Mustang heeft hier iets gevraagd en daar reageer ik in t algemeen op,,

De Mustang is geen GT uitvoering de achteruitrijlichten zijn nog niet gemonteerd.
Het is een auto met t 4,7 liter small block nog in volledig originele staat zelfs t luchtfilterelement en met een gereviseerde automaat.
t is wel een auto met stuur en rembekrachtiging wat al zeldzaam is voor een 65-er
verder dus beige lak en volledig beige binnen
zelf heb ik de combi binnen en buiten nooit eerder gezien en ik loop al 20 jr in Mustang kringen rond,,,
Door deze combi heb ik uiteindelijk de auto gekocht

Uiteraard heb ik nog vele fotos van shoots die er met de auto gemaakt zijn 50 s shoot, carbabe shoots etc.
maar die zal ik hier niet posten daar dat niets met de dag te maken heeft..

Dus Mustang wil je die zien stuur ik er aantal toe pm me dan jouw mailadres...

Verder nogmaals de organisatie hartelijk dank vd organisatie
hopelijk tot volgend jaar weer...is wel weer even wachten helaas,,,

Cordoba hartelijk bedankt voor het volgende:
@coupe 65: heel veel mensen hebben toch wel genoten van de Mustangcool , als ik een schatting moet maken toch zeker 50% van de aanwezigen.

Leuk te lezen, ik denk dat t ook zo is dat veel auto eigenaren dergelijke classic cars nauwelijks of nooit zien....

groeten Peter
 
Line up Best of Shine: Veel aandacht voor de Winnaar: de prachtig gewrapte audi. Veel gewrapte auto's gezien, maar deze was echt wel zeer strak gewrapt zonder randjes en naadjes. Mooie folie ook met dat metallic in een matte folie.

9413295533_30bee28a85_b.jpg


Mijn poging: Een DAP over dit TTje uit 1999 gesleurd en daarna goed in het magische Ibrido vet gezet
Aan de Shine&Glimmen zal het niet liggen, maar waar letten ze op in deze Best of Shine contest?.................

9416060460_14d52c116d_b.jpg


Godsallejezus, wat is de jury streng :|~*
Met hun neus op de lak, grote lamp erop op zoek naar microscopische krasjes. Alles werd gecheckt: onder de motorkap, onder benzine deksel, de dorpels, onderzijde....ALLES moest BRANDSCHOON zijn.
Zelfs uit de uitlaten moet je kunnen eten......

9413295163_19f8a9cfb5_b.jpg


Met drie man werd tot in detail onderzoek gedaan in roosters, kieren, rubbers, hoeken en naden.

9413294989_3691833f57_b.jpg


Zit die nou echt de ACHTERZIJDE van de spaken te checken op vuil...........

9413294873_da5ce99d6b_b.jpg


"Zien we daar nu een steenslagje op de lak van deze 14 JAAR oude auto? Zullen hem ter plekke diskwalificeren! Wacht, nog eens de 1.000.000.000 lumen lamp erop en goed kijken........."

9416059846_b90495968c_b.jpg


Onder de motorkap had ik me al voorbereid: Plastic kappen eraf, want die oppoetsen is wel erg makkelijk. Nee, de eigenlijke motor laten zien en goed netjes krijgen, dat is de uitdaging die respect verdiend (dacht ik tenminste).

9416059684_b81eaea018_b.jpg


Het was een leuke dag en heb me goed vermaakt. Het prijzengeld van een waardebon had me goed gesmaakt, maar dit zat er niet in. De competitie was te goed. Nr3 de Belgische camionette fantastisch met zijn brute luchtververing (how low can you go). FAI met ook een auto van 14jaar oud, stond er ook gruwelijk netjes bij.

Volgende keer ben ik weer present.

Bedankt jongens
 
Kan alleen maar zeggen dat we een geweldige jury hebben, die elk puntje mee nemen, geen boterbriefjes geven (ookal is er nog zo mooi gefotoshopt) de status van best of shine hoog houden en ook mensen erop durven te wijzen wat er nog beter moet om die prestigieuze
Prijs en beker in de wacht te kunnen slepen.

Ik zeg succes en wees vooral kritisch naar je zelf!:-"

Ps. Voor volgend jaar heb je natuurlijk de achterzijde van de velg mee genomen in je schoonmaak ronden he:D