• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Super Sale - zaterdag 9 augustus 2014

Ik kom wel naar de showroom aangezien ik 1 actie sowieso wil niet missen, kom ik lekker vroeg en pak ik ook nog leuk spul mee. Superaanbiedingen.
 
Ik heb zojuist de nieuwsbrief gelezen en de spullen die ik juist nodig heb worden tijdens de SSS met extra korting aangeboden :party:
Ik heb oa emmers op mijn boodschappenlijst staan, maar kan iemand mij vertellen hoe hoog de emmers van scratch shield zijn?
Dit staat nl niet op de site.
 
Blijkbaar is de server van carclean zwaar over belast want ik heb op zondag avond nog steeds niet de nieuwsbrief gezien.
 
Tim zal moeten kijken of die verzonden is naar je, je staat er wel voor ingeschreven in ieder geval.
 
andre208;n400853 zei:
Blijkbaar is de server van carclean zwaar over belast want ik heb op zondag avond nog steeds niet de nieuwsbrief gezien.
Ik heb het even nagekeken voor je. De nieuwsbrief is 16.50u bij je mailserver afgeleverd:
Code:
2014-08-02T16:50:45.240Z,Outgoing SMTP server,08D17A1E27AB64C8,32,188.202.151.**:64900,81.169.145.* *:**,>,RCPT TO:,
2014-08-02T16:50:45.256Z,Outgoing SMTP server,08D17A1E27AB64C8,33,188.202.151.**:64900,81.169.145.* *:**,
 
Dus als ik het goed begrijp en ik bestel gelijktijdig bv Gyeon Q²M Bathe+ en dan nog eens het emmer packet dan betaal ik 2x verzendkosten = 6.87€ voor shampoo en nog eens 6.29€ voor de emmers.
Voor ons belgische klanten is dat wel een beetje te gek dan om in totaal 13.16€ verzendkosten te betalen terwijl als het normaal te samen wordt verzonden maar 4.89€ is.
En dat nog maar bij 2 bestellingen...ga niet uittellen wat het zal zijn bij bv 6 bestellingen
Zo wordt het wel een beetje minder interressant die summer sales.
Als je wil toch maar even over brainstormen voor belgische klanten
 
Die Bathe+ en die emmers zitten in de dag-korting dus die kan je de gehele dag bestellen met korting. Die kan je dus samen in 1x met aanbiedingen van een ander merk bestellen en dan hoef je maar 1x verzendkosten te betalen in plaats van 3x. Kan wel zijn dat je voor die emmers een kleine toeslag van 1 of 2 euro moet bijbetalen ivm de grote.
 
  • Leuk
Reactions: Tim
bakvolk;n400884 zei:
En dat nog maar bij 2 bestellingen...ga niet uittellen wat het zal zijn bij bv 6 bestellingen
Zo wordt het wel een beetje minder interressant die summer sales.
Als je wil toch maar even over brainstormen voor belgische klanten
Zoals Juffer1 al zegt, zijn de aanbiedingen die je noemt de gehele dag geldig en dus te combineren met elkaar.

Verder worden de bestellingen direct na moment van plaatsen ingepakt en verzendklaar gemaakt. Zo kunnen we het voor elkaar krijgen om tempo in de zendingen te houden. Uitzonderingen zoals meerdere bestellingen combineren, is lastig bij te houden en zal zeker vertragingen en fouten in de hand werken.

(En verder is het op de dag zelf je brein gebruiken en met een slimme timing werken! Dan valt het allemaal erg mee).
 
Wil je alle ins en outs weten van onze Summer Super Sale, maar heb je onze nieuwsbrief niet ontvangen? Klik dan op deze link en lees de nieuwsbrief online!

Klik hier voor de Summer Super Sale nieuwsbrief
 
Mooie acties! En inderdaad even goed uitpuzzelen wanneer je besteld. De 'Mega Hour Deals' overlappen elkaar;)

Wat ik me nog af vroeg is of de korting op Meguiar's ook geldig is op Meguiar's Marine RV en Meguiar's Professional?
 
Kan iemand mij nog blij maken en de hoogte van de emmers van Scratch Shield doorgeven
 
Ik ga straks nog nameten, maar volgens mij zijn de emmer 35cm hoog.

JohnnyCage;n400919 zei:
Wat ik me nog af vroeg is of de korting op Meguiar's ook geldig is op Meguiar's Marine RV en Meguiar's Professional?
Ja de gehele lijn nemen we mee!
 
Is misschien bekend wanneer machine pads van Monello weer leverbaar zijn? was wel leuk geweest om deze gelijk mee te bestellen.
 
Ik zie in de nieuwsbrief dat de Non Ferro Refill in de aanbieding is op 9 augustus. Nu zie ik die niet in de shop staan, klopt dat?