• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Summer Super Sale - zaterdag 9 augustus 2014

Frans;n401380 zei:
Hmm, ik zie net dat elk Gyeon product al in de aanbieding is, want overal staat een van-voor prijs.
Dit houdt dus als ik het goed heb in; dat er op geen enkel Gyeon product 20% korting is te krijgen?
Gyeon zit nu in de algemene korting van 10% en komt tijdens de Mega Hour Deals van 12.00u tot 14.30u in de aanbieding met 20% korting. Dus nog even geduld.
 
Ik begrijp hem, ik dacht even kijken welke producten al in de aanbieding waren en waarvoor geen korting gold.
Kwartje viel wat laat, toen had ik het bericht al geplaatst...
Kl"ten en kort geslapen, maar dat mag eigenlijk geen excuus zijn, lol. ;)
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Tim;n401379 zei:
CanCoat kan nu besteld worden.
Was niet meer op tijd, maar komt dinsdag binnen.

Ik heb de CanCoat net meebesteld. De voorraad staat op 'niet leverbaar' maar hij bleef wel in mijn winkelwagen staan. De korting is ook goed doorberekend! Klopt allemaal zo te zien. Ik heb geen haast met de spullen/pakketje; ik neem aan dat deze ook pas na dinsdag ergens wordt verstuurd?

edit:
BTW leuk dat we weer met de Mega Hour Deals mogen spelen :) zo moet je toch even nadenken en puzzelen wat je wanneer koopt. Ook wordt je zo uitgedaagd om naar vergelijkbare producten van andere merken te kijken, misschien dat je daar goedkoper mee uit bent. *
*puntje bij paaltje koop ik toch domweg weer wat ik al heb:roll, maar de zoek actie blijft leuk.
 
Ja, die Mega Hour Deals zijn inderdaad zo bedoeld Polomaniac. Wij vinden het altijd veel leuker om de klanten creatief te laten zijn. Veel leuker dan platte aanbiedingen alleen!

Knuffie_nl;n401386 zei:
Als ik nu online bestel, kan ik het dan vanmiddag al afhalen?

Afhankelijk hoe druk het is, zodra je een afhaalbevestiging ontvangt per mail, kun je langskomen.
 
Misschien een domme vraag voor de kenners maar de Poorboys World QD+ in promo kan die ook gebruikt worden om te kleien ? Of moet hier de Spray & Wipe voor gebruikt worden ?
[h=1][/h]
 
redbora;n401395 zei:
Misschien een domme vraag voor de kenners maar de Poorboys World QD+ in promo kan die ook gebruikt worden om te kleien ? Of moet hier de Spray & Wipe voor gebruikt worden ?
[h=1][/h]
Nee is daar niet geschikt voor. Dus S&W gebruiken hiervoor.
 
Weinig slaap genoten, moest echt een boel hebben haha!
Net na tienen mijn Monello bestelling afgerond en betaald.
Het was een hoop getwijfel en gereken maar voor maximale korting moet je wat doen, en ik ga er vanuit dat het achter de schermen helemaal goed gaat mbt de hour-deals.
Wat zal de orderprinter het druk hebben!!

Volgende bestelling van Poorboys & algemeen ga ik klaarzetten en dat wordt handen wrijven bij CC! :)
(geintje...)

Ik kom van de week wel mijn 22 artikelen ophalen in alle rust ;)
 
Ik heb eigenlijk intresse in de Mothers professional APC. Maar deze is niet op voorraad. Als ik deze nu bestel wanneer is hij op voorraad?
 
Klopt t dat jullie telefonisch niet bereikbaar zijn? Wil graag een wijziging in het factuuradres doorgeven indien mogelijk Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
 
Zo. Mn 2e bestelling vandaag klaar. Nu is het eerst ook wel weer mooi geweest. Toch noch wat dingen geschrapt. Anders werd het me te veel in 1x. En je moet ook wensen houden:) zo heb ik voor de gyeon mohs gekozen. De cancoat bestel ik over een poosje wel.leuke actiedag zo.
 
Martijn-PA;n401407 zei:
Klopt t dat jullie telefonisch niet bereikbaar zijn? Wil graag een wijziging in het factuuradres doorgeven indien mogelijk Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
Dat klopt, telefonische ondersteuning redden we niet met onze capaciteit. We moeten hier alle zeilen bijzetten.

Wijzigen van gegevens wordt lastig, de kans is groot dat je order al behandeld en gefactureerd is. Maar mail ons ajb met je gegevens, dan kijken we er naar.
 
Top acties CC! Met een beetje goeie timing kan je gewoon veel merken in de korting bestellen, het was even puzzelen maar hij is er uit. Succes met de afwerking.
 
De mohs is harder en "krasvaster". En de mohs heeft meer een diepe warme glans. De prime meer een glas glans. Volgens mij.
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Da's stom; dacht dat ik al klei had toegevoegd aan m'n laatste bestelling, bleek dus niet zo te zijn na controle van de factuur...
Kon ik er nog een kleine bestelling achteraan gooien, voor alleen de klei.

Ik kan er in ieder geval weer tegen aan, de SSS kwam goed uit, omdat ik van veel standaard producten (lube, klei etc) niet zoveel meer had.
Kon er dus mooi gelijk een ruime bestelling van maken (in drieën, dat wel).

Ik heb geen haast, dus als het achteraf voor jullie goedkoper is (qua verzendkosten) om alles in één doos te doen, dan heb ik daar verder geen probleem mee.
(ik weet dat het normaal gesproken 3 losse pakketten worden)