• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Superklus: Plymouth Barracuda 1971

Man, dit is echt Super Geil Klasse Ernie :cool: :party:

Neem de volgende keer de motorkap als testonderdeel. Vanwege het machtige geluid toch het meest onzinnige onderdeel van deze auto. Zonder kap namelijk nog beter :ja
 
:)^ Mooie "hot rod". Op zo'n auto staat oranje ook gewoon mooi (ik zou bij geen enkel "modern" model op het idee komen om hem in het oranje te kopen).
 
OK de Focus ST daar wil ik dan wel een uitzondering voor maken;) . Ik meen hem echter ook eens in het geel gezien te hebben, dat was nog beter.
 
Rob330i zei:
erg mooie auto hoeveel pk's heeft ie? ik neem aan dat er het een en ander aan gedaan is?

Specs Cuda 1971:
Engines:
318 V8 230 bhp.
340 V8 275 bhp @ 5000 rpm, 340 lb-ft @ 3200 rpm.
383 V8 300 bhp @ 4400 rpm, 400 lb-ft @ 2400 rpm.
426 Hemi V8 425 bhp @ 5000 rpm, 490 lb-ft @ 4000 rpm.
440 V8 375 bhp.
440+6 V8 385 bhp @ 4600 rpm, 480 lb-ft @ 2300 rpm.


De Cuda uit dit topic is een 440+6. En volgens mij is het niet de "brave" fabrieksversie.
 
Dat zijn de fabrieksgegevens, er zijn verschillende gevallen bekend dat met name de hemi een vermogen had van ruim boven de 500 pk, deze deed van 0-100km in 4,7 seconden, afhankelijk van de bandjes.

Al met al een erg fijne muscle car die ik hier graag in de garage had staan
 
Wat een dikke bak, die mogen ze hier ook zo afleveren. Ook een mooie detail, nu de borstel nog de prullenbak in om herhaling te voorkomen:|~*