• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Tapkraan voor 4L verpakking

nick91

Detailing addict
6 aug 2014
131
60
32
Weet iemand of er ook tapkraantjes of iets dergelijks verkrijgbaar is voor de 4L verpakkingen van Gyeon?
Momenteel loopt tijdens het overschenken in de flesjes (via een trechter) toch een flink deel langs de can naar beneden, dit vind ik nogal zonde van het product.
 
@tembaco Ik gebruik het tapkraantje van CC voor de foam van Monello en dan giet ik het in een literfles van Gyeon. Dan hoef ik niet steeds die 5L verpakking te pakken. Maar omdat jij wat meer auto's wast dan ik is pomp direct in de 5L verpakking handiger.
 
Monello zit in 5 liter stapelbare jerrycan ( dop daarvan is Din 51), is anders als 4 liter niet stapelbaar verpakkingen.
Ik heb ook foam van Valvet Pro, en die dop is ook kleiner als van Monello.
Heb dus 2 opties: 2 soorten pomp of Valvet pro overgooien in lege Monello verpakking. of anders om.