• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Tarabass stelt zich voor

Beading time :p

dwA9lzooAY6jp9dEh5tC0ok-Z0DAtLAlfgPneF2RufC8IREg3lEzYOWMeHU?width=3552&height=2000&cropmode=none.jpg
 
Vandaag een spatbord gepolijst. Ik krijg steeds beter resultaat. Wel vind ik het nog lastig om te zien wanneer het product zijn werking is verloren. Op de motorkap en het dak kan je baantjes trekken en het een hit noemen. Bij een spatbord zit je met rondingen en de wielkast en moet je goed opletten waar je gebleven bent etc..

Voor PBW BlackHole opbrengen is erg geslaagd. Ik heb het opgebracht met de DAP op 1, en na het hazen eerst uitgewreven op 2 en toen doorgebuft op 3 tot het product vrijwel weg was. Ik kreeg een hele diepe, maar vooral veel nattere, glans dan in vorige sessies.

Wat me trouwens opviel is dat de DAP erg snel stilvalt op stand 1 en 2. Op 3 is dat helemaal niet meer het geval. Ik druk niet en moet de DAP gevoelsmatig een beetje optillen om de pad op 2 toch te laten draaien. Is dat normaal?
 
Trouwens, geinig hoe jij de glaze hebt verwerkt. Aanbrengen met de DAP, dat kan ik begrijpen. Aanbrengen op stand 1 + rode of zwarte pad? Toen met dezelfde pad uitgewreven op stand 2. Vervolgens met een andere pad nog meer bewerken op stand 3?

Ik zou op stand 2 de glaze aanbrengen en doorwerken tot er een lichte glans ontstaat, even laten hazen en dan het residu afnemen met een MF-doek. :p


Greetz
 
Alles met zwarte pad. Aangebracht op stand 1, laten hazen, doorwerken tot lichte glans op 2 en daarna full throttle op 3 tot er vrijwel geen product meer is. Daarna resten residu afgenomen met doek, maar dat is dan amper nog nodig :)

Zoals jij het omschrijft heb ik eerst gedaan, maar resultaat was een stuk minder "nat"..