• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Te gekke Waxaddict actie!

@subarufreak

Ik zie aan een factuur dat ik mijn eerste Waxaddict gekocht hebt in April 2016. dat was de Finale. Daarna is het niet meer goedgekomen dus niet echt lang maar wel al alles van ze geprobeerd/getest behalve Detox nog niet.
 
en ook van alles tevreden of zeg je van dat of dat zou ik niet meer kopen?

ik heb nu enkel maar de vitreo, nadien de fo show voor na het wassen en de pure shampoo gekocht

heb de wheel cleaner klaar liggen, denk de bandendressing ook maar eerst nog mijn oude auto finesse producten op gebruiken
 
Ho ho @Istnogferarie

Er is maar 1 echte addict...

FB_IMG_1446645586750.jpg
 
en ook van alles tevreden of zeg je van dat of dat zou ik niet meer kopen?

ik heb nu enkel maar de vitreo, nadien de fo show voor na het wassen en de pure shampoo gekocht

heb de wheel cleaner klaar liggen, denk de bandendressing ook maar eerst nog mijn oude auto finesse producten op gebruiken

Tot nu toe wel. Heb een beetje mijn twijfels over Detox maar nog niet geprobeerd.

Velgen shampoo is goed voor onderhouden velgen. Daar is die ook voor. Anders kom je echt te kort.

De shampoo en Foshow vind ik beide super producten.

@Kees-sw

Ik neem een tweede koffer erbij. Inrichting ga ik wel bepalen als de serie compleet is.
 
  • Leuk
Reactions: Kees-sw
Heb vorige week vitreo bundel al besteld, maar heb mn salaris weer binnen dus wel verlijdelijk om vortex te bestellen, maar dan heb ik ruzie met de vrouw des huize denk ik:p
 
  • Leuk
Reactions: Ferdy
Denk niet dat de vortex het probleem zal zijn, maar de totale uitgaven. Heb de hobbyauto bij de spuiter staan die word voledig opnieuw gespoten en dan heb k er nog werk zat aan. En het loopt nu eigelijk al buiten het budget maar wil hem voor het meetingseizoen klaar hebben.
 
Heb vorige week vitreo bundel al besteld, maar heb mn salaris weer binnen dus wel verlijdelijk om vortex te bestellen, maar dan heb ik ruzie met de vrouw des huize denk ik:p

Ooit geleerd van een vrouw die vaak gezeur had met haar man over uitgave van make-up en nacht creme.
Ze nam contant geld op voor boodschappen te doen, stopte elke week 25 euro weg.
Na 6 weken ging ze naar de winkel, kocht voor 225 euro. betaalde 150 contant en 75 euro met de bankpas.
Dus volgens haar man kocht ze maar voor 75 euro in 6 weken.