• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Teerplekjes na wegwerkzaamheden, kan ik deze met Dodo Juice Tarmalade waxveilig verwijderen?

Ketoembar

Detailing addict
30 jul 2010
94
65
Hallo Luitjes,

Ik was afgelopen week vrij en het weer was zo fantastisch, dat ik besloten had om mijn auto zomer klaar te maken.
Zomer velgjes eronder en een full detail. Lekker een paar dagen in het zonnetje geweest.
Mooie nieuwe waslaag en straks dat ie weer is.
Ik super blij.

Maar vanacht moest ik langs wegwerkzaamheden. Ze waren aan het asfalteren.
Dus ik vanochtend gelijk gekeken en ja hoor, de linker onderkant allemaal hele kleine teer spettertjes. }:)w

Als ik dit nu weghaal met dodo's tarmalade, ben ik dan ook mijn waxlaag kwijt, of niet?
De wax is Blue velvet Pro. I :heart_eyes: dat spul.

Ik zou er zelf wel een nieuw laagje op zetten. Zoveel werk is dat niet, maar ik was gewoon nieuwsgierig wat jullie vinden of zouden doen.

Groetjes

Marcel
 
Met tarmalade verwijder je inderdaad de wax laag. Dus eventjes een nieuwe waxlaagje opzetten. Het is dat je de Dodo toch lekker vindt. :heart_eyes: :D