• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Test Monello argilla

ThaBird

Detailing rookie
21 feb 2009
1.124
0
Vandaag de eer gehad om de sample die we van CC ontvangen hebben aan een test te onderwerpen.

Bij het openen van de klei viel mij op de flexibiliteit.
Het kan met gemak ombuigen.

De geur viel ook mee, was niet lekker maar ach je moet er niet van eten toch 8d

Goed gezien dat ik nog geen tijd heb om heel de auto te doen heb ik de motorkap maar als test object genomen.

Was al een jaar geleden maar vreemd genoeg kwam er bij geen 1 van de 3 klei vuil af 8o
Zo zie je dat goed wassen het halve werk is :cool: :cool:

Vooruit de 3 op de kap
Links de Monello argilla in het midden Dodo Gentle Grey en rechts de Bilthamber.

review1of10.jpg

Jep niet zo slim om de klei op een warme motorkap te leggen :klap

review4of10.jpg


Kwa swirls viel het wel redelijk mee gezien hij toch al een jaar niet was gedaan

review5of10.jpg


Maar na de klei sessie was het een horror beeld, onderstaand plaatje is niet voor de gevoelige kijker

review7of10.jpg


Toe gegeven dat de Monello klei het minste achter liet en de koning van de marring was de bilthamber.

review8of10.jpg


De vervuiling die er af kwam was na genoegen niks.

review6of10.jpg


Maar zal binnen de 3 weken termijn de hele auto eens doen met de Monello.

Ik vond persoonlijk de klei heel prettig kneden, daar waar de bilthamber en de dodo "kruimelden" bleeft de Monello lekker soepel.

Voor mij eentje om naar uit te kijken:ja :)^
 
Leuke review weer!

De monello klei, tjeetje was alweer vergeten dat monello ook steeds uitgebreidener werd...

Mooi dat die lekker zacht en kneedbaar is! Heb me nu de PB variant, alleen die is/wordt gewoon veelste hard!
 
*Soepergrover gaat maar weer eens op zoek naar wat Dolce Giallo mag betekenen*

Leuke review. Ik had grofweg dezelfde ervaringen met deze klei.
Vond 'm eigenlijk wel OK.