• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Test spot cq benzineklep

shaguar

Detailing rookie
7 mrt 2010
265
0
Zaterdag naar carclean voor een clinic. Alvast een klein testje gedaan (by hand).

Klepje van benzinetank gekleid met Meguiars mist & wipe en klei van Mothers (kwam nauwelijks wat af).
Poorboy''s World SSR2 en SSR1, vervolgens Black Hole. Poorboy's World EXP Pure Sealant aangebracht.
Een laagje Dodo Blue Velvet en twee laagjes Dodo Purple Haze.

Nog niet top, maar al wel een heel verschil.

Ben heel benieuwd naar de clinic van Carclean en het gebruik van de DAP500 (reeds in bezit) en PRO900 (verlanglijst). Moet dan nog een stuk beter worden.
Dus eerst maar eens het advies van de experts afwachten en dan zelf aan de gang.

Gr.,
Kees.



Foto-GFNSS3IU-D.jpg


Foto-KULZBEVF-D.jpg
 
Ziet er al redelijk goed uit.:)^
Heb je het met de hand of met de dap500 gedaan.

Ook ik heb mij ingeschreven voor de dap clinic. (krijgen we hier ook een mailtje van ??)
 
m4ni4k zei:
Ziet er al redelijk goed uit.:)^
Heb je het met de hand of met de dap500 gedaan.

Ook ik heb mij ingeschreven voor de dap clinic. (krijgen we hier ook een mailtje van ??)

Dit is nog met de hand gedaan.
 
Mooi resultaat al voor echt handwerk.

Let ff op dat de DAP 500 / PRO900 zaterdag een demo(mid)dag is en geen echte clinic :no
En als ik het een beetje in kan schatten wordt het druk :party:

Ik zie je daar, Hans (die 's ochtends een kofferbak met Triumph testmateriaal gaat halen voor de zondag erna)
 
RedCat zei:
Mooi resultaat al voor echt handwerk.

Let ff op dat de DAP 500 / PRO900 zaterdag een demo(mid)dag is en geen echte clinic :no
En als ik het een beetje in kan schatten wordt het druk :party:

Ik zie je daar, Hans (die 's ochtends een kofferbak met Triumph testmateriaal gaat halen voor de zondag erna)

Bedankt voor de reminder. Ik weet wel dat ik na zaterdag kopieergedrag ga vertonen.
Tot zaterdag.

Hartelijke groet,
Kees.
 
peerlancia zei:
Hey Kees,

Hoe was de rally verlopen?

mvg,
Peter

Buiten het weer om prima verlopen. Dank je. Meer dan 50 deelnemende auto's waaronder een van de weinige overgebleven prototypes van de Jaguar E-type, de enige TVR T350T in Nederland op kenteken, een Hanomag vrachtwagen, diverse Porsche, Aston Martin, A-Ford, Jaguar XK, de Honda van Ruben :)^ en wat al niet meer. Arjan Erkel van Malaria No More heeft een mooi bedrag in ontvangst genomen. Genoeg redenen om volgend jaar de 4e Tour Unlimited Rally Haarzuylens te organiseren.

Hartelijke groet,
Kees.