• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Tim is de weg kwijt en geeft 15% Carclean.com korting op Koningsdag! #ikbendekoning

Barro de Reus

Onze sociale man
Medewerker
12 mrt 2024
10
25
Nieuwsbrief 17v4.jpg

Op Koningsdag, 27 april 2024, pakt Carclean.com groots uit, want Tim #ikbendekoning gaat het helemaal anders doen! Geniet van een royal(e) 15% korting* op ons hele assortiment. Ontdek in onze nieuwste video hoe Tim chaos veroorzaakt, Vincenth het bewustzijn verliest en met een doek van The Rag Company zwaait, die je cadeau krijgt bij besteding van meer dan €150! Mis ook niet hoe Dennis weer eens de pineut is. Klik snel en lach mee met onze koninklijke capriolen!

Bekijk de video hoe je die 15% korting kunt krijgen!

*Lopende aanbiedingen, voordeelbundels, Car Care Cards en AVA hogedrukreinigers uitgesloten.
 
Ik kom binnenkort op zekers met Het Zonnetje naar CC om die bril van Vincenth te scoren :p
 
Toch wat oranje spullen besteld :p
Screenshot_20240427_083603_Email.jpg
 
  • Leuk
Reactions: Ester en Zoranurai
"Wow, met deze Ultra Glass Sealant Kit Deluxe wordt je autoruit zo helder dat je bijna vergeet dat er glas tussen zit! En die Ultimate Screenwash concentraat? Dat is als een spa-behandeling voor je ruitenwissers. Ze zullen je dankbaar zijn! De Tornado Pad Cleaner is de superheld onder de schoonmaakmiddelen, klaar om elke vlek te verslaan. En laten we de Autoglym korting niet vergeten, want wie houdt er niet van een goede deal? En als kers op de taart, Koningsdag 2024! Want niets zegt 'Ik hou van mijn auto' meer dan hem oranje te verven en door de straten te paraderen. Laat het feest beginnen!"

C.E.E.S. heeft denk teveel oranjebitter op.. :laughing:
 
@Dekkie helaas geen zwarte, en geen dikke R zoals die van jou :sob:
De economische 1.4phev… en in het wit waarschijnlijk als het door gaat. Nog steeds een vette auto though. Ben benieuwd hoeveel glans ik uit een witte auto kan krijgen!
 
  • Leuk
Reactions: Dekkie
Als het een parelmoer witte is kan je er wel enorm veel glans uit krijgen. Is die standaard wit valt het erg tegen.
De vorige auto (Golf 7 R line) was standaard wit en alles was daarmee ook gezegd. Wat je ook polijstte het bleef "gewoon wit"

Dat je geen R gaat rijden kan ik helemaal snappen, economisch is het by-far de slimste keuze. Echter staat deze op de zaak wat de pijn enigszins verlicht.

Wat betreft de 1.4 Ehybrid: ik zou hier eerst een proefrit in maken en daarbij de elektromotor uitschakelen. Dan kan je zien of de 1.4TSI motor voldoende is om de auto van zijn plaats te krijgen want het is een enorm zwaar slagschip van bijna 1800kg.

De auto die ik heb is in de kleur Deep Black Pearl (kleurcode C9X) en dat is metallic zwart dat enorm kan glanzen in de volle zon.
 
Ja het is oryx white, zelfde als bij de tiguans etc, parelmoer ook. Geen idee hoeveel winst daarbij valt te halen.

Wat betreft de motor, ik maak behoorlijk veel “te korte” tripjes, dus van daar is een elektromotor fijn en op de snelweg zie ik veel mensen die prima cruisen op de 1.4 bij +/-110 omdat er toch actieve cilinderuitschakeling op zit.

Ik heb ook nog naar de blauwe gekeken, maar die kon ik niet vinden met de uitrusting voor de prijs.
 
Ik heb geen idee of dit allemaal top is.. maar ga de Renault talisman iig niet meer door de krasstraat heen trekken

Shampoo heb ik nog (meguiars shampoo+) en een foamlans voor de hogedruk ook

1000020630.jpg
1000020629.jpg
 
  • Leuk
Reactions: Jurjenz