• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash
Dan scheelt het niet veel ik doe namelijk 55 km snelweg 7 km 50-weg, en dat 2 keer op een dag. :cool:
Kan gemiddeld namelijk 600 km op een 50 liter tank rijden. Tank zeker 2 keer per week.

Aangezien ik ook nog een vriendin 140 km van mij vandaan heb wonen. :blush:
 
Als ik wild wil gaan doen ga ik 1 op 12 wel halen denk ik, zit gemiddeld tussen de 1 op 14/16. Afhankelijk van m'n mood. Meestal na het werk (ploegendienst) is het snel naar huis toe tijd :p

Dus mijn verbruik kan nog zeker een stuk stabieler,....

Ik weet een ding, vandaag mijn nieuwe K&N filter geplaatst. Ga een stuk minder zuiniger rijden haha. :poop:

xpauZED.jpg
 
14080015_1143958905682847_7348673620502447684_n.jpg


Toch maar weer eens even aanhalen nu ook de auto zijn eigen pagina heeft. Altijd leuk om foto's te delen met het publiek! :D
Van het weekend geheel gewassen en de winterlaag aangebracht. Zijn jullie ook al klaar voor de winter?
 
  • Leuk
Reactions: Kees-sw en Jeroen