• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Toevoegingen aan ruitensproeiervloeistof

Jansen;n431739 zei:
Janvis Ik denk niet dat er hier op het forum gauw iets als 'overdreven' wordt bestempeld ;) Ik drink zelfs alleen maar demiwater, zodat mijn zweet geen vlekken achterlaat op de auto als ik er onverhoopt tegenaan kom.


Jammer dat je dan weer last hebt van zout vlekken ;)
 
Ik veeg sinds een week mijn kont af met wc-papier, zodat ik met mijn handen geen schijtvlekken meer achterlaat als ik onverhoopt tegen de auto aan kom...


EDIT: Misschien is daarom mijn DAP kapot gegaan.. .Hmmm...
 
Quantoxx;n431736 zei:
Even een stomme vraag misschien; Water uit een airco, werkt dat dan ook?
Bestaan geen stomme vragen ;)
Maar ik heb eerlijk gezegd geen idee...?
Kan me zo voorstellen dat dit inderdaad ook minder kalk zal bevatten dan kraanwater..?
 
Fysica, of is het scheikunde? Het water uit een condenserende droogkast is condenswater, het water dat opgelost is in de lucht die we ademen en dat neerslaat door de condenserende werking van die droogkast. Het water dat uit de airco komt is eveneens gecondenseerd uit de lucht. Identiek hetzelfde dus!
 
  • Leuk
Reactions: livai