• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Trikke's goodies.

trikke

Detailing addict
11 jan 2014
43
52
Eerste bestelling geplaatst een paar dagen geleden en gisteren werd het pakket netjes geleverd inclusief een leuke attentie. Bedankt Carclean!!
Het is niet veel maar ik moet ergens beginnen....bij deze het begin van iets moois :)
Er staan een paar dingetjes op die ik onderweg nog aangeschaft heb vandaag.

i3GSpS3.jpg
 
Hoi Trikke,

welkom en dat is al een kwalitatief mooi begin, zul je zeker geen spijt van krijgen.

Suc6 met detailen.:-"
 
Dat 'niet veel' valt wel mee, en beter goed dan 'veel en niet goed'.

PB-doos is 'sample kit #6' je kunt de 6 ook nog net zien op de foto: bevat 4 flesjes met in dit geval, PB shampoo, PB prof. polish, PB Black hole en PB-EXP in handige doseerflesjes.
 
rikkie;350764 zei:
Een goed begin voor een mooie collectie.
Wat zit er in de grote witte doos van Poorboys?

Klopt wat Cordoba post, het is de sample kit #6.

Hopelijk is het zaterdag droog weer dat ik aan de slag kan.
 
Naar het autosalon geweest te Brussel alwaar Meguiars ook aanwezig was. Heb me dan toch maar iets aangeschaft wat ik kan gebruiken.

jsXyx80.png
 
Bij mijn thuiskomst daarstraks het eerste wat ik gedaan had was een "testje" op de plastic van de achterruitenveger en ik moet zeggen.....top, ziet er weer donkerzwart uit. Ben benieuwd hoe lang het zo blijft.
 
Deze gebruik ik ook.
Als je de trims goed schoon maakt blijft het lang zitten :)
Vond hem niet zo goed voor het interrieur, daar gebruik ik PB natural look for
 
Hier zijn we weer, nog enkele goodies mogen ontvangen met wederom een extra attentie van Carclean. Topservice, echt heel tevreden van :)^

Duxg43t.jpg