• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

turtle clearvue glass cleaner of clearvue glass polish

collin

Detailing addict
8 nov 2015
60
50
Welke van deze 2 geven een betere resultaat om je ramen schoon te maken.

turtle clearvue glass cleaner
De turtle wax clearvue glass cleaner is een sterke glasreiniger die moeiteloos de strijd met hevige vervuiling aangaat. Hij maakt de ruiten streeploos schoon. De clearvue glass clean is te gebruiken op alle soorten glas en spiegels zowel aan het exterieur en het interieur van de auto. De turtle wax clearvue glass cleaner verwijdert moeiteloos tabaksvlekken, vingerafdrukken en andere viezigheden.

turtle-wax-clearvue-glass-clean-500ml.jpg

of

turtle clearvue glass polish
Deze unieke glasreiniger is anders dan conventionele glasreinigers!
Glass Polish bevat een mild polijstmiddel waarmee u kleine krasjes uit uw ruiten kunt halen. Het maakt uw ruiten brandschoon.
Ook geschikt voor hard kunststof zoals koplampen, ruiten, spiegels, achterlichten etc. Geschikt voor zowel binnen- als de buitenzijde van uw ruiten, voor het verwijderen van vuil, boomsap en insectenresten
clearvue glass polish.jpg

Waar het mij omgaat is met welke van deze twee producten wordt het glas het "mooist" schoon, glass polijsten!!!
 
Het is niet echt en keuze uit 1 van de 2 is mijn mening.

Vergelijk het met normaal werk. Glas Reiniger maakt je raam schoon, Glas Polijst gaat je raam polijsten waardoor deze chemisch wordt gereinigd/geschuurd. Voordat je polijst zul je het raam moeten reinigen en na het polijsten zul je deze weer moeten reinigen.
Voordat ik er een Glas Sealant opzet doe ik altijd Glas Reiniger, Glas Polijst, Glas Reiniger en dan Glas Sealant.

Als je een product hebt zoals Gyeon Prep of Nanolex Ex kun je deze ook gebruiken als Glas Reiniger en hoef je dus alleen Glas Polijst aan te schaffen
 
  • Leuk
Reactions: StijnV