• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Uitdeuken zonder spuiten Dordrecht Den bosch

bert888

Detailing addict
1 mrt 2011
24
50
Papendrecht
De buurvrouw heeft tijdens de storm bij het uitstappen van haar auto de deur van haar auto uit haar handen laten glippen, en nu dus een klein deukje en een zeer lichte vouw van 10cm in mijn bijrijderdeur.
Er is geen lakschade.

Ze heeft het gelukkig aan mij vertelt, en dat waardeer ik zeer.
Dus alle papieren hebben we ingevuld, en nu de verzekering afwachten.

Als ik het geld direct zelf krijg overweeg ik uitdeuken zonder spuiten.

Dus wie weet een goed bedrijf in de omgeving van Dordrecht of Den bosch?
Ik heb al een adres in Krimpen als tip gekregen.
 
Zit de deuk niet op een naad o.i.d? Ik had het met mijn auto ook. 4 parkeerdeukjes. Op de scherpe lijn / naad. Dit konden ze er helaas niet uithalen zonder te spuiten. :( Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
 
Ben zelf al 2 keer bij DSH in Den Bosch geweest. 1e keer putje in voorscherm en 2e keer ivm flauw deukje in portier (kinderfiets). Er was geen lakschade en alles hersteld zonder spuiten.
DSH staat meestal ook op de open dag van Carclean

sleon
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Met 'sleon' eens, heb ze aan het werk gezien op de Summer Detail Day, lijken me proffessionals!
 
Ik heb vorig jaar een parkeerdeukje laten verwijderen door DSH ( via dit forum bij hun terecht gekomen), ben er zeer tevreden over en hij had zelfs een klein deukje ernaast kosteloos uitgedeukt.