• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Valet Pro Bilberry Safe Wheel Cleaner

Snitser

Detailing chief
21 mei 2008
1.311
85
Hi,

lees veel goede recenssies over dit product. Iemand ervaringen hiermee?
Tim,.komt dit product ook in jullie shop?

gr
Marc
 
Je gebruikt toch ook Wheelwax op je velgen Marc?
Moet je zo'n ruige reiniger niet meer gebruiken hoor...
 
Ik vind het erg fijn spul! Het fijne aan de Bilberry Safe Wheel Cleaner is dat deze zuurvrij is en dus voor elk type velgen te gebruiken is. Bij gepolijste velgen bijvoorbeeld is de kans groot dat een product als de WB van Meg's wit uitbijt, dit gebeurt bij de Bilberry dus niet!
 
Sven van Meg's Belgium zegt dat Wheelbrightner ook zuurvrij is...
 
Die is nogal aardig aan de prijs bassochist en dus niet interessant wanneer je regelmatig een velgenreiniger gebruikt.

@Dennis: Ik heb de wheelbrightner al witte uitgebeten plekken zien achterlaten zonder dat deze al te gek lang op de velg heeft gezeten. Bij de Bilberry tot nu toe nog niet meegemaakt!
 
admin-sven zei:
Wheel brightener is zoals de naam het zegt een velgenreiniger die de velgen (ook op lange termijn) glanzend wilt behouden, dus is deze geen zuurhoudende en vrij veilig te gebruiken, wel is deze iets krachtiger dan de Hot Rims All Wheel cleaner, doch blijven we ook hier de kracht van de twee als ook de efficientie van de 2 velgenborstels aanbevelen.

Even van het Meg's BE forum geplukt.
 
Veiligheidsfiche Wheel Brightener

Het weinige wat ik eruit op maak is dat dat spul toch wel bijtend lijkt te zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
megane_cc zei:
Veiligheidsfiche Wheel Brightener

Het weinige wat ik eruit op maak is dat dat spul toch wel bijtend lijkt te zijn.
Kan het alleen maar met je eens zijn, heb de vraag aan sven gesteld op het meg's be forum.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Tim zei:
Ik denk dat het een hype is/was. Het werkt prima, maar doen andere reinigers dit dan niet vragen we ons af :)
Inderdaad je leest nu veel dat mensen er toch niet zo tevreden van zijn ,want vanaf het moment dat er zwaardere vervuiling is ,kan deze niet volgen.
Hij zou wel perfect werken op normale vervuiling.
Probeer de P21S gel eens ,deze werkt zeer goed en veilig..Nadeels is wel dat hij wat duur is.
De Chemical Guys Blue Wheel doet het ook uitstekend en kan verdund worden tot 1:4 dacht ik.
 
Ik heb het ook maar nog niet kunnen testen, denk ook niet dat hij die spikkels verwijderd. Zelfs met klei gaat dat moeizaam. Het ruikt wel lekker, dat wel :-D
 
Zo,.wat een reacties. Heb nu zelf nog de Meq's Wb. En idd hans,.als de wielen in de wheelwax staan heb ik het idd niet nodig.
Maar bij anderen te detailinen wagens met LM is het wel handig!
 
Hij is inderdaad geen vervanger voor de WB maar meer een alternatief. En er kunnen nog 100 mensen zeggen dat de WB zuurvrij is maar feit is dat deze eerder bij mij op LM velgen vieze witte vlekken heeft achter gelaten en de Bilberry nog niet!