• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Vandaag dit apparaat gezien bij een ad op Facebook van een detail bedrijf.

Morpheus02007

Detailing guru
6 sep 2021
578
125
Welle, Oost-Vlaanderen, Belgium
Ik was verbijsterd toen ik zag dat ze dit daar gebruikten. Ik heb zo een apparaat gekregen van een vriend die het niet meer moest hebben. Ik begreep meteen waarom toen ik het inschakelde. Direct op de Recupel hoop gegooid. Dit durfde ik echt niet te gebruiken hoor met zo een stuk van een schaap over met een koordje over om aan te trekken :joy:

Ik kon met al dat geweld onmogelijk precies polijsten. Ik ben dus verbaasd dat zulke apparaten nog steeds gebruikt worden door een professioneel bedrijf. Of ben ik verkeerd?

Screenshot_2023-08-14-21-13-37-46_a23b203fd3aafc6dcb84e438dda678b6.jpg
 
Ligt eraan waarvoor. Ik heb menig auto gepolijst met zo'n ding i.c.m. Commandant 4. Dit was in de tijd dat ik een nóg dikkere plaat voor m'n kop had dan nu. :p

Waxen gaat ook prima met zo'n ding. Het is alleen lomp.
 
  • Grappig
Reactions: Soepergrover
Mijn vader had 50 jaar terug ook zoiets op zijn Black & Decker, maar is naar mijn mening meer geschikt om als rotary te polijsten van grote oppervlakken. NIet iets dat ik snel zal pakken of adviseren.