• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Verhouding shampoo

Bij het product staat een mengverhouding die je zelf kan invullen:

https://www.Carclean.com/product/Poorboys_World/Super_Slick_Suds_Concentrated_Wash_946ml_PB_SS32_100713
 
Ik gebruik amper 30 ml voor 19 liter , te weinig volgens het boekje maar mijn auto geraakt ook proper hoor.....

(kom ik ook langer toe met m'n gallon :grinning: )
 
Je hebt gelijk, GSM, die tabellen zijn mooie indicaties maar houden geen rekening met de situatie. (Gewaxte auto/geen gewaxte auto, seizoen, hoeveelheid vervuiling etc.)
 
Over algemeen kan je bij de shampoo's er wel vanuit gaan dat er minder in kan/mag dan wat er op de verpakking staat.
Verder wel mee eens wat McShine zegt: als de auto strak in zijn pak zit en je gaat 'm zijn onderhoudswasje geven dan zeker minder, is ie retevuil van de prut dan gewoon de 40ml:15liter