• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Verkleurde Poorboy's World Slick & Wax Shampoo!

Jeroen

Detailing guru
Tester of Bling
16 mei 2008
4.425
193
Frentsjer, Fryslân, Nederlân
Ik heb mijn flesje Poorboy's World Slick & Wax helemaal verkleurd :confused:

Ziet er uit als witte wijn in plaats van licht oranje.

Kan dit kwaad?

Verder ruikt die gewoon hetzelfde als wat die eerst deed. Foto heb ik nog even niet, want al mijn batterijen zijn net op ben ik achter gekomen, dus heb nu eerst alles in de lader gegooid. En voeg morgen even een foto er aan toe.

Vond het wel vreemd, aangezien ik dit gewoon niet eerder heb mee gemaakt. (en het lijkt zo raar zo'n witte fles) :roll
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zon wellicht? Soms breken de kleurstoffen gewoon af, alleen onze flesjes in het magazijn hebben de kleur nog gewoon. Het kan in ieder geval geen kwaad hoor.
 
Mmmh zon is eigenlijk wel een kanshebber, heb het gewoon open en bloot op me kamer staan (wel de dop dicht er op) :schaam

Maar ja, kan geen kwaad, en daar gaat het tenslotte om :grinning:

Moest naturlijk niet zo wezen, dat als er iets verkleurd. Er chemische stoffen vrij kwamen, en het flesje op ontploffen stond natuurlijk 8-o