• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Verkoop

Kees-sw

Detailing guru
19 dec 2014
2.798
193
57
Bergentheim (Overijssel)
Hallo allemaal,

Dit account is van mijn overleden man, Kees. Hij was een fanatieke poetser.
Hij heeft in de loop van de tijd veel poetspullen aangeschaft. Helaas wordt het allemaal niet meer gebruikt en dat is eigenlijk zonde.
Ik vraag mij af of er iemand is die hierin geïnteresseerd is voor overname. Als dit niet de juiste plek is voor deze vraag laat maar weten, maar ik wil heel graag dat de poetspullen op een andere goede plek terecht komen. Groet Janita
 
Goeiendag, dat is een heftig verhaal!
Naast alle praktische zaken als het opruimen van zijn detailingspullen ook heel veel sterkte met het verwerken van het verlies :heart:
 
Gecondoleerd.. heel veel sterkte!
Wellicht zit er een mede forummer in de buurt (?) die hierbij kan helpen.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Via deze weg ook mijn innige deelneming en veel sterkte met het verlies.
57 jaar is véél te jong om te gaan.
 
Gecondoleerd met je verlies Janita.

Even praktisch: als je hulp nodig hebt bij het te koop aanbieden is het handigste om aan te geven in welke regio je woont, dan kan er iemand met je meekijken en de spullen sorteren. Als je het zelf wil doen, is het meest handige om foto's met groepjes spullen te maken, en een lijst daarbij. Bij aangebroken verpakkingen is het handig om ongeveer aan te geven hoe vol ze nog zijn. Sommige mensen plakken een stukje tape op de verpakking op het niveau dat de inhoud nog zit.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR